Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aurelia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aurelia

    .....
    Last edited by Guest57; 14 juli 2011, 13:27.

  • #2
    Re: Aurelia

    ga voor de eerste opname, daar werkt de achtergrond meer/beter mee dan bij de tweede.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Aurelia

      Eerste heeft iets meer door die kleuren
      Groeten Dirk
      Website : http://www.gakrid.be

      Comment


      • #4
        Re: Aurelia

        De kleurkadrering in de eerste foto is prima, maar waarom moeten die modellen toch altijd in zo'n krampachtige houding staan? En waarom moet dat linkerbeen zo overbelicht zijn dat ze precies aan een zware huidziekte lijkt?

        In mijn lessen noem ik dit de vogelschrikpose: houterig, statisch en zonder ziel.

        De tweede foto mist ook emotie, maar spreekt me meer aan. Ik vraag me wel af of het de bedoeling is dat linkerbeen te camoefleren met een hoop stof. Als het textiel een beetje meer gespreid was, zou het effect veel mooier zijn.
        De onscherpte bij 2 zal ik maar toeschrijven aan het verkleinen. Ik heb er ook soms last van.
        Fullator
        Fotostudio Candela Zone
        website: http://www.chronax.be
        website: http://www.marquisemodels.eu

        Comment


        • #5
          Re: Aurelia

          wat is er, beetje pisnijdig omdat ik je nudies niet mooi vond ?

          Na je site te zien zou ik wat minder les geven en hier reclame ervoor komen maken, en wat meer lessen nemen ...

          Zo te lezen hier : http://forum.belgiumdigital.com/f41/...-a-226463.html ben ik niet de enige die zich aan je stoort.
          Last edited by Guest57; 20 augustus 2008, 22:43.

          Comment


          • #6
            Re: Aurelia

            hey.. heb ik deze gemist??

            mooie kleuren in no1 joh.
            En of het nu een lucky shot is in no2 weet ik niet, maar ik zou haar gedachten willen lezen

            Heerlijke omgeving daar. Mag ik een keer mee?
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Aurelia

              Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
              De kleurkadrering in de eerste foto is prima, maar waarom moeten die modellen toch altijd in zo'n krampachtige houding staan? En waarom moet dat linkerbeen zo overbelicht zijn dat ze precies aan een zware huidziekte lijkt?

              In mijn lessen noem ik dit de vogelschrikpose: houterig, statisch en zonder ziel.
              De pose werkt wel heel goed mee in de compositie. Ik vind ze helemaal niet krampachtig, niet houterig en niet statisch. Ik zou ze durven omschrijven als "onverschillig", maar "zelfbewust", een tikkeltje uitdagend.

              Ik heb deze foto's ook op één of andere manier gemist... eerste vind ik een hele mooie, vooral het licht en het meewerken van de schaduwen in de compositie.

              Tweede mist een beetje ruimte boven... die moet kunnen doorgroeien. Alles is lang en wijst naar boven, maar het kader laat het niet toe. Wringt een beetje voor mij. Huidtint is wel opvallend mooi in deze.
              Last edited by FestinaLente; 20 augustus 2008, 22:54.

              Comment


              • #8
                Re: Aurelia

                [parodie modus ]

                Maar enfin, fashion moet vanbinnen uitkomen, je opmerking zit juist, maar de interpretatie niet zo, dit doet me denken aan de werken van Vivaldi, zo wou ik lente en herfst mixen ini de eerste shot, gemixed met wat winterse lokale neerslag met dat wit kleed, edoch verwijzend naar de zomer met de open voeten, Rome-style baby.Niet iedereen heeft dat door, maar in onze zen-workshops kan je samen met model Tamara Duvillage de evolutie zien van hoe je een dag tijd verliest.Het is een jonge vrouw die stilaan van schuchtere vlinder ontaardt in een consumerende superster en elke casting van Idool uitzendt tijdens het bad, geen cliché dat weet ik wel, maar het plebs zal misschien wel het licht zien eens ik world famous ben en hang in het museum van Nieuwekerke-Waas-op-den-Akker-naast-het-veld-van-boer-Jos
                Last edited by Guest57; 20 augustus 2008, 22:57.

                Comment


                • #9
                  Re: Aurelia

                  Oorspronkelijk geplaatst door pvphoto Bekijk bericht
                  [parodie modus ]

                  Maar enfin, fashion moet vanbinnen uitkomen, je opmerking zit juist, maar de interpretatie niet zo, dit doet me denken aan de werken van Vivaldi, zo wou ik lente en herfst mixen ini de eerste shot, gemixed met wat winterse lokale neerslag met dat wit kleed, edoch verwijzend naar de zomer met de open voeten.Niet iedereen heeft dat door, maar in onze zen-workshops kan je samen met model Tamara Duvillage wat evolutie zien van hoe je een dag tijd verliest.
                  Whaa
                  Pablo, jaag u er niet in op.. U platen zijn gewoon goed, einde discussie
                  OT: Ik hou van iets meer kleur in de platen. 2 heeft mijn voorkeur (door die winterse lokale neerslag wrss )

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aurelia

                    Oorspronkelijk geplaatst door pvphoto Bekijk bericht
                    [parodie modus ]

                    Maar enfin, fashion moet vanbinnen uitkomen, je opmerking zit juist, maar de interpretatie niet zo, dit doet me denken aan de werken van Vivaldi, zo wou ik lente en herfst mixen ini de eerste shot, gemixed met wat winterse lokale neerslag met dat wit kleed, edoch verwijzend naar de zomer met de open voeten, Rome-style baby.Niet iedereen heeft dat door, maar in onze zen-workshops kan je samen met model Tamara Duvillage de evolutie zien van hoe je een dag tijd verliest.
                    Pablo... hoeveel moet je gedronken hebben om dit te verzinnen ?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aurelia

                      Helemaal niets ,dus je wil me niet op café zien

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aurelia

                        Oorspronkelijk geplaatst door pvphoto Bekijk bericht
                        [parodie modus ]

                        Maar enfin, fashion moet vanbinnen uitkomen, je opmerking zit juist, maar de interpretatie niet zo, dit doet me denken aan de werken van Vivaldi, zo wou ik lente en herfst mixen ini de eerste shot, gemixed met wat winterse lokale neerslag met dat wit kleed, edoch verwijzend naar de zomer met de open voeten, Rome-style baby.Niet iedereen heeft dat door, maar in onze zen-workshops kan je samen met model Tamara Duvillage de evolutie zien van hoe je een dag tijd verliest.Het is een jonge vrouw die stilaan van schuchtere vlinder ontaardt in een consumerende superster en elke casting van Idool uitzendt tijdens het bad, geen cliché dat weet ik wel, maar het plebs zal misschien wel het licht zien eens ik world famous ben en hang in het museum van Nieuwekerke-Waas-op-den-Akker-naast-het-veld-van-boer-Jos

                        Oops, blijkbaar nog iemand die niet tegen commentaar kan op zijn goddelijk werk. Wil je beweren dat mijn opmerkingen over de belichting of de vogelschrik-pose onjuist zijn?
                        Fullator
                        Fotostudio Candela Zone
                        website: http://www.chronax.be
                        website: http://www.marquisemodels.eu

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aurelia

                          Reden: herzien van mening
                          Last edited by Pieter_73; 24 augustus 2008, 13:34.
                          Dare to be different than the pack...
                          https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Aurelia

                            Maar neen Fullator , het is gewoon ff lachen, dus wees gerust ik zal er geen nachtmerries aan overhouden.

                            Wat ik belangrijk vind zijn de meningen van mijn klanten, en die zijn best tevreden en houden de zaak recht top op heden, voor de rest is het hier polsen en is zien ... dankzij goeie leden hier al heel goede pointers gehad , je zit op een ander spoor so enjoy your trip
                            Last edited by Guest57; 20 augustus 2008, 23:19.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Aurelia

                              Weeral dik in orde... met een sterke voorkeur voor n°2.

                              Comment

                              Working...
                              X