Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nice. Moeilijk kiezen, maar ik ga voor nummer 2 en 3. Ik vind de foto's sterker omdat er ook een gezicht in te zien is. De eerste is eerder afstandelijk.
Uiteindelijk zou ik voor de derde kiezen, omdat de aandacht daar goed op de tatoo ligt en de lowkey belichting van het gezicht het geheel een intensere sfeer geeft.
Bij de tweede is er intensiteit door de blik recht in de camera, maar het ontgaat me een beetje waarom die tweede persoon in beeld staat.
Technisch wel hele mooie platen. Jouw naam staat garant voor kwaliteit, heb ik al gemerkt!
Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment