Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Karen F.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Karen F.




    nieuw talent ?

  • #2
    Re: Karen F.

    Ik vind de compo niet zo goed, ofwel had je beter iets meer naar achter gaan staan zodat ze er volledig op stond ofwel dichterbij. Voor de rest:

    Comment


    • #3
      Re: Karen F.

      croppen tot net onder de linker arm, veel mooier.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Karen F.

        Een reflectieschermpje (invulflits) doet wonderen voor haar gezicht! Dat mocht imo lichter.

        Comment


        • #5
          Re: Karen F.

          Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
          Een reflectieschermpje (invulflits) doet wonderen voor haar gezicht! Dat mocht imo lichter.
          Euhh ... er is hier wel degelijk invulflits gebruikt hoor maar op een zodanig niveau dat het blijkbaar niet zichtbaar is hetgeen ook mijn bedoeling was .

          Comment


          • #6
            Re: Karen F.

            Het is een heel mooi plaatje van een meisje in een bos.

            Uiteraard is dit jouw stijl, net als mijn stijl, studioplaten zijn, maar je hebt zoveel mooie dames (en omgevingen) tot je beschikking. Ik zie maar weinig verschil in composities. Meisje gaat zitten, trekt een mooi koppie en knip.

            Probeer eens vanuit een paar onmogelijke hoeken van onder naar boven schieten of zoiets, wees eens eigenwijs. Breng eens een mooie overstraling op het haar, verknal de shoot eens bij wijze van.
            Het ziet er allemaal netjes uit, maar het is het zoveelste meisje op een pad, op een hek of in een bos.

            ps.. begrijp me niet verkeerd hoor, want ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om iets anders te brengen, echter probeer ik het steeds weer en af en toe rolt er dan iets uit waar ik weer tevreden over ben. Al is het maar een andere positie van de armen of lichtbron enz.
            Ik bedoel het dus positief
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Karen F.

              Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
              Euhh ... er is hier wel degelijk invulflits gebruikt hoor maar op een zodanig niveau dat het blijkbaar niet zichtbaar is hetgeen ook mijn bedoeling was .
              Ah, ok dan
              Maar waarom gebruik je dan een flits als die niet zichtbaar mag zijn?
              Ik bedoel geen harde schaduwen en de achtergrond zwartflitsen, gewoon een subtiel lichtje dat het gezicht wat lichter maakt.
              Mja, mijn gevoel he, ieder zijn manier

              Comment


              • #8
                Re: Karen F.

                Ik vind het jammer dat onderaan een stuk van haar been af is door de compo.
                Voor de rest vind ik dit een heel geslaagde foto

                Comment


                • #9
                  Re: Karen F.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Debby Bekijk bericht
                  Ik vind het jammer dat onderaan een stuk van haar been af is door de compo.
                  Voor de rest vind ik dit een heel geslaagde foto
                  Vermits deze comment nog al werd gemaakt hierover het volgende ;
                  Hier werkte ik met een vast 85mm objectief en geen mogelijkheid om nog verder naar achter te gaan want daar was water (en ik kan niet zwemmen lol)
                  Omdat ik het kleedje toch volledig op de foto wilde heb ik dan de crop gemaakt halverwege het been hetgeen nog altijd beter is dan net op het kniegewricht of net bovende enkel. Ik had hier echt geen andere optie.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Karen F.

                    Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                    Vermits deze comment nog al werd gemaakt hierover het volgende ;
                    Hier werkte ik met een vast 85mm objectief en geen mogelijkheid om nog verder naar achter te gaan want daar was water (en ik kan niet zwemmen lol)
                    Omdat ik het kleedje toch volledig op de foto wilde heb ik dan de crop gemaakt halverwege het been hetgeen nog altijd beter is dan net op het kniegewricht of net bovende enkel. Ik had hier echt geen andere optie.

                    Aaah oke.. Tjah, dat is inderdaad vervelend, dat probleem heb ik ook vaak!

                    Comment

                    Working...
                    X