MVG, Jeff
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Denker ! Nu met Update
Collapse
X
-
De Denker ! Nu met Update
MVG, JeffLast edited by Digipics357; 15 augustus 2008, 11:16.Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."Labels: Geen
-
-
Re: De Denker !
Het is een heel mooi portret, maar de kleur vind ik persoonlijk niks. Ik heb m hier thuis eens in een paar andere echte zw tinten bekeken en dan komt het veel sterker over. (mijn smaak hoor )Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Re: De Denker !
Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk berichthij heeft dan wel plezante gedachte
Knalscherp dat is hij ook maar de omzetting is niet geheel mijn ding wat grijzer zou mooier zijn denk ik.
Maar kleuren en smaken daar valt niet over te discussieren zekers.
Goede foto.
Groeten Davinzius
Comment
-
Re: De Denker ! Nu met Update
Wat is digitaal toch zalig hé , ik heb er een update bijgezet in zwart-wit !
Alvast al bedankt voor alle reactie's.
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
-
'k Geef de voorkeur aan de update !
De gezichtsexpressie geeft een aangenaam gevoel, zoals eerder beschreven, je denkt mee.
Bij dit soort portretfotografie wil ik altijd stiekem weten wat de geportretteerde er zelf van vindt.
Comment
-
Ja, veel beter zo. Mag zelfs nog meer contrast van mij, maar dit is veel mooier dan die eerste.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Comment