Uiteraard altijd leuk om het model te dollen/pesten en dan snel een paar snaps te maken van de spontane lach. Werkt 10x beter dan het commando: 'en nu lachen'.
Ik hou enorm van die spontane lachs . Prima shot, maar de color-burn op het voorhoofd is op een simpel TFT-scherm iets te nadrukkelijk aanwezig (op de CRT niets van te zien).
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.
Ik hou enorm van die spontane lachs . Prima shot, maar de color-burn op het voorhoofd is op een simpel TFT-scherm iets te nadrukkelijk aanwezig (op de CRT niets van te zien).
Meisje was bruin en zat vol met sproeten. Denk dat dit door de verkleinde versie extra wordt benadrukt. Ik wilde de sproeten ook niet wegpoetsen want dat hoort bij haar.
Ik denk dat ik me verkeerd uitdrukte Max, ik had het over die 2 lichte vlekken op het voorhoofd boven het linkeroog, daar waar je vermoedelijk de huid wat opgelicht hebt om een glamour-finishing te bekomen. Op een goed scherm zie je dat niet, maar op een (simpel) laptopscherm komt dat dan 'uitgebeten en nadien opgevuld' over. Heb daar ook dikwijls last van en doe dan altijd een dubbelcheck.
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.
Ik denk dat ik me verkeerd uitdrukte Max, ik had het over die 2 lichte vlekken op het voorhoofd boven het linkeroog, daar waar je vermoedelijk de huid wat opgelicht hebt om een glamour-finishing te bekomen. Op een goed scherm zie je dat niet, maar op een (simpel) laptopscherm komt dat dan 'uitgebeten en nadien opgevuld' over. Heb daar ook dikwijls last van en doe dan altijd een dubbelcheck.
ah.. die 2 plekken. Zie het jah. hmm.. Zal er eens naar kijken. thnx
Mooie uitdrukking op het gezicht.
Ik heb het alleen wat moeilijk met de elleboog rechts die er niet helemaal opstaat. Het kan ook mijn "gecropte" inzicht zijn.
Erg mooie lach.
Zou alleen even oppassen met de neus highlights, ik vind het persoonlijk wel kunnen maar er zullen ook mensen zijn (maar die zijn er altijd) die het niet mooi vinden.
Comment