Niet aan bijhouden ! maar dumpen in de vuilbak, en je toeleggen op een volgende opname, dan liefst wat scherper dan deze !
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Is idd niet scherm, was dan ook op +-50m, en had geen statief.
Dit is ook maar de 2de foto die ik op dit forum post.
Bedankt voor de commentaar
De reden waarom het beeld niet "scherp" is doet er niet toe, de hoeveelste foto dat je hier post doet er ook niet toe. Als je weet dat het beeld niet scherp is weet je ook dat je daar commentaar gaat op krijgen, dus waarom post je dit beeld dan ? Leg de lat hoog van in het begin, ook al lijkt deze commentaar hard, ze is bedoeld om U op een hoger level te brengen. Wees kritisch voor jezelf, een ander is het ook voor U !
Bedenk bij deze het voormaamste attribuut van een startende fotograaf is zijn vuilbak.
MVG, Jeff
Last edited by Digipics357; 14 augustus 2008, 10:42.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
buiten het feit dat hij niet scherp is , zul je hem de eerst volgende keer dat je online bent, nog wel even moeten verkleinen naar max 900x900 pix en max 400Kb anders moet ik hem helemaal verwijderen, dat zou toch ook weer jammer zijn.
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Comment