Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Krachtbal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Krachtbal

    Toffe gasten

    natwork.be

  • #2
    Re: Krachtbal

    Superleuke foto met een heel knap lichtspel!

    Had je geen schrik dat die zware bal op je camera zou vallen?
    How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

    Portfolio Website

    Comment


    • #3
      Re: Krachtbal

      Toffe plaat... is dit nu centripetale of centrifugale kracht ?

      Comment


      • #4
        Re: Krachtbal

        Mooi standpunt.
        Erg leuke compo op die manier.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Krachtbal

          Oorspronkelijk geplaatst door Sharkdog Bekijk bericht
          Had je geen schrik dat die zware bal op je camera zou vallen?
          Weegt tegenwoordig maaar vier kilo meer.
          Inderdaad een leuk standpunt. waar is het slijk echter? Ik heb een tiental jaar gespeeld vroeger, en zo'n propere spelers, die heb ik zelden gezien buiten de kleedkamers.
          Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

          Comment


          • #6
            Re: Krachtbal

            Knap gedaan, 't had hélemaal áf geweest als die onderste ook met zijn hoofd tegen de bal zou zitten
            My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

            Comment


            • #7
              Re: Krachtbal

              Oorspronkelijk geplaatst door Mountainhunter Bekijk bericht
              Weegt tegenwoordig maaar vier kilo meer.
              Klopt, maar die wil ik toch niet op mijn camera...

              Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
              Knap gedaan, 't had hélemaal áf geweest als die onderste ook met zijn hoofd tegen de bal zou zitten
              Inderdaad, maar dat was technisch (of meetkundig ?) niet mogelijk. Er is een man te veel om dat te kunnen doen. (Of de bal is te klein van diameter ).
              natwork.be

              Comment


              • #8
                Re: Krachtbal

                Super plaatje hoor
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Krachtbal

                  Vind dit juist mee de foto maken, zeer grappig en mooi uitgevoerd

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
                  Knap gedaan, 't had hélemaal áf geweest als die onderste ook met zijn hoofd tegen de bal zou zitten
                  http://www.jeanpaulmontuori.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Krachtbal

                    heel leuk gedaan, volgende van het damesteam, in de zelfde outfit graag.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Krachtbal

                      Superplaatje naar concept en uitvoering.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Krachtbal

                        Knap gedaan zonder die boom links en die witte lijn rechts zou het af zijn

                        Comment


                        • #13
                          Re: Krachtbal

                          SUPERCOOL ... kan je dat links-onder-in-het-hoekje-NW-dingetje eens wegdoen ? ... kheb zo een appelzeegroen vermoeden dat die toffe gasten geen onderbroek aanhebben
                          Scotty... beam me up !!!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Krachtbal

                            Mooi Nat,

                            Inderdaad jammer van die onderste zijn hoofd, aan zijn grijns te zien stond ie klaar om je te bespringen

                            Bal net tegen het overbelichte aan, de belichting is nogal centaal, en de linkerkant wat minder belicht dan rechts, Hans Braakhuis heeft mij eens een tip gegeven, om in dat soort omstandigheden goed indirect te flitsen, draag een wit schirt of hemd, draai je flits naar achter, hou je toestel ondersteboven, en flits indirect op je eigen borst, en je hebt een ideale belichting, en ik moet zeggen, het werkt voortreffelijk, maar ziet er wel belachelijk uit

                            Comment


                            • #15
                              Re: Krachtbal

                              Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                              kheb zo een appelzeegroen vermoeden dat die toffe gasten geen onderbroek aanhebben
                              Dat is een helemaal juist vermoeden

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Mooi Nat,

                              Inderdaad jammer van die onderste zijn hoofd, aan zijn grijns te zien stond ie klaar om je te bespringen

                              Bal net tegen het overbelichte aan, de belichting is nogal centaal, en de linkerkant wat minder belicht dan rechts, Hans Braakhuis heeft mij eens een tip gegeven, om in dat soort omstandigheden goed indirect te flitsen, draag een wit schirt of hemd, draai je flits naar achter, hou je toestel ondersteboven, en flits indirect op je eigen borst, en je hebt een ideale belichting, en ik moet zeggen, het werkt voortreffelijk, maar ziet er wel belachelijk uit
                              De camera was gemonteerd op een monopod en op timer getriggerd. De camera ligt op de grond. Met een 12 mm lens. Ik pas daar dus niet tussen Ik steek trouwens de camera tussen de onderste gast zijn benen De centrale belichting heb ik trouwens geaccentueerd door extra vignettering toe te voegen.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Chrisp Bekijk bericht
                              Knap gedaan zonder die boom links en die witte lijn rechts zou het af zijn
                              Die boom idd. De breedhoek was breed. Helaas.
                              natwork.be

                              Comment

                              Working...
                              X