Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vertrekpier Zaventem luchthaven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vertrekpier Zaventem luchthaven

tijdens het lange wachten op je vliegtuig heb je eigenlijk niet beters te doen dan wat foto's te nemen ...

als de mod van oordeel is dat deze foto beter thuis hoort bij Architectuur, transport of ... verplaats hem maar.
    Last edited by DKW; 15 november 2008, 12:41.

Re: vertrekpier Zaventem luchthaven

Ik weet het niet goed....vind de foto enorm druk. Ik kan geen rust vinden in deze foto.
    Digi-Steve

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Steve Bekijk bericht
      Ik weet het niet goed....vind de foto enorm druk. Ik kan geen rust vinden in deze foto.
      ik ook niet, maar daarom niet minder mooi/abstract. Zou dan wel wat meer symmetrie willen zien.Lijkt of de foto naar rechts afhelt.
      Ben geen expert in dit soort foto's maar dit mag van mij super strak. Meer contrast, super recht enz.

Weet niet wat de experts hier van vinden?
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Digi Steve : de foto is idd onrustig, maar het is dan ook een onrustige locatie : een constant aan en af geloop van reizigers, de ene mededeling na de andere door de luidsprekers,... een compliment dus want ik wou nét dat onrustige weergeven
        Mad Max : de foto staat wel perfect horizontaal, scroll hem maar even tot aan de bovenrand van je scherm. Maar misschien krijg je die indruk door de lenscorrectie ivm de kussenvorming van mijn 18-200 mm.
        Als het analoge fotografie was zou ik alle grijstonen eruit gehaald hebben en hem puur in zwart en wit afgedrukt hebben, om hem nóg strakker te maken, maar digitaal ben ik nog een leek ... da's iets voor later .
        Bedankt voor jullie reacties.

Comment

Foto komt nogal rommelig over en staat hier toch volledig niet op zen plaats

Comment

Beneden croppen net boven de weerspiegeling van de lampen, zodat de mensen horizontaal op 1/3 komen. Kan meer rust brengen...
            http://www.jeanpaulmontuori.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cameleon Bekijk bericht
              Beneden croppen net boven de weerspiegeling van de lampen, zodat de mensen horizontaal op 1/3 komen. Kan meer rust brengen...
              goed idee.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Je hebt toevallig niet geëxperimenteerd met iets langere sluitertijden?
                Op zo'n locatie kan dat wel een meerwaarde geven: statische architectuur gecombineerd met bewegingsonscherpte van de voorbijgangers...
                Greetz
                Nikon F80 te koop...
                Volledige doka-uitrusting te koop...
                http://dimitri-ferrest.skynetblogs.be

Comment

En toch heeft hij iets... Er zit enerzijds geen rust in, anderzijds veel om naar te kijken. De onrust die hij uitstraalt is eigenlijk wel de sfeer in zo'n vertrekpier.
                  Crop vind ik een goed voorstel. Bewegingsonscherpte ook...

Comment

nogmaals bedankt voor de vele reacties ... had ik niet verwacht voor een eerste post !
                    ik moet dus dringend terug op reis, dan kan ik proberen het beter te doen

Comment

foto heeft zeker iets idd
                      Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

Comment

Ik vind dit een heel knappe foto. Vooral het lichtspel en de weerspiegeling kunnen me bekoren. Leuk gezien en goed gefotografeerd.
                        Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Comment

Working...
                        X