Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vanessa ... erg verschillend

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vanessa ... erg verschillend

Ok, na wat op en af te kijken post ik dan gaarne hier mijn eerste showcase. laat maar komen die Yes' and No's, Do's en Dont's

Mvg.

Steven

Last edited by SLs; 5 augustus 2008, 01:16.

Re: Vanessa ... erg verschillend

nummer 3: heel erg mooi
    nummer 2: afschuwelijk.
    www.wannabes.be ~ www.morlion.net ~ Flickr

Comment

laatste voor Me.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

1&3: Do's
        2: Dont's

Comment

1 is heel moooi maar de tone adjustements staan niet goed > naar mijn smaak
          2 is niet echt flaterend voor het model
          3 is dan weer heel mooi
          http://www.melissavanbelle.be

Comment

thx voor de reacties tot nu toe.

Foto twee is er vooral gezet omdat ik hem net zo apart vind eigenlijk...

maar blijkbaar spreekt dat net niet aan...

alvast bedankt! ;-)

Comment

nr 3 voor mij!
              ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

3de is lekker dynamisch. De twee eerste zijn apart en zou ik kaderen in één of andere affiche van een film met een sinister scenario.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
                  1 is heel moooi maar de tone adjustements staan niet goed > naar mijn smaak
                  2 is niet echt flaterend voor het model
                  3 is dan weer heel mooi
                  Kweet niet wat er niet flaterend aan deze foto zou zijn. De kadrage is in alle geval niet standaard en net daarom vind ik hem prima
                  natwork.be

Comment

Nr1- vind ik niet zo goed kwa bewerking en vral dat haar, langs het gezicht heb je een grote zwarte vlek wat niet mooi is
                    Nr2- vind ik de compo nog wel iets hebben maar de bewerking is echt verschrikkelijk lelijk!!!
                    Nr3- is mooi juist die harde shaduw op haar bil vind ik niet zo mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
                      Kweet niet wat er niet flaterend aan deze foto zou zijn. De kadrage is in alle geval niet standaard en net daarom vind ik hem prima
                      Ik vind dat ze er precies ziek of misselijk opstaat, das mijn mening
                      Ik mag toch een mening hebben hé?
                      Last edited by Melissa Van Belle; 5 augustus 2008, 14:56.
                      http://www.melissavanbelle.be

Comment

tuurlijk wel!

't ding is; (en dat zie ik hier vaker als opmerking terugkomen) dat de bewerking lelijk is; maar, allez, niet dat ik je interpretatievermogen onderschat, van niemand hier trouwens...

maar het was niet meteen mijn bedoeling om dit model nu echt prachtig stralend op de foto te zetten, snap je? in de laatste foto dan weer wel natuurlijk, maar goed, de eerste wou ik zien wat bewerkingsgewijs haalbaar was; ik had die zonder problemen ook een stralend plaatje van kunnen maken.

nummer twee wou ik helemaal iets anders, puur fotografisch gezien (cadrage - toning - pose - blik) --> foto twee heeft naar mijn mening iets dierlijks, en hij is genomen op het moment dat het model volledig op zichzelf gericht was; maw. ze poseert hier geenszins. Ik had effe staan prutsen en ze had al lang niet meer in de gaten dat ik klaar was om te fotograferen.

de derde is eerder het klassieke beeld, dat - wat mij betreft - wel degelijk op esthetische schoonheid kan afgerekend worden.

Comment

Aaah ok. Nu snap ik het
                          Ik verbind "niet flaterend" niet onmiddellijk met "ziek of misselijk"...
                          Vandaar mijn verwarring....
                          natwork.be

Comment

Het speciale maakt ze net anders. Voor mij nr3 graag.
                            Digi-Steve

Comment

sja..moeilijk deze 3 omdat je de originelen niet kent.
                              Ik verkracht mijn foto's ook wel eens omdat het origineel niet je van het is.

foto 1 heeft het model een rare onderkin
                              foto 2 mis ik iets in de comp.. te veel ruimte boven, rare kleuren en bewerking
                              foto 3 is de beste. Veel dynamiek, licht op de juiste plaats, mooi figuur, mooie blik. De absolute winnaar voor mij
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                              X