Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nr1- vind ik niet zo goed kwa bewerking en vral dat haar, langs het gezicht heb je een grote zwarte vlek wat niet mooi is
Nr2- vind ik de compo nog wel iets hebben maar de bewerking is echt verschrikkelijk lelijk!!!
Nr3- is mooi juist die harde shaduw op haar bil vind ik niet zo mooi
Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van BelleBekijk bericht
Ik vind dat ze er precies ziek of misselijk opstaat, das mijn mening
Ik mag toch een mening hebben hé?
tuurlijk wel!
't ding is; (en dat zie ik hier vaker als opmerking terugkomen) dat de bewerking lelijk is; maar, allez, niet dat ik je interpretatievermogen onderschat, van niemand hier trouwens...
maar het was niet meteen mijn bedoeling om dit model nu echt prachtig stralend op de foto te zetten, snap je? in de laatste foto dan weer wel natuurlijk, maar goed, de eerste wou ik zien wat bewerkingsgewijs haalbaar was; ik had die zonder problemen ook een stralend plaatje van kunnen maken.
nummer twee wou ik helemaal iets anders, puur fotografisch gezien (cadrage - toning - pose - blik) --> foto twee heeft naar mijn mening iets dierlijks, en hij is genomen op het moment dat het model volledig op zichzelf gericht was; maw. ze poseert hier geenszins. Ik had effe staan prutsen en ze had al lang niet meer in de gaten dat ik klaar was om te fotograferen.
de derde is eerder het klassieke beeld, dat - wat mij betreft - wel degelijk op esthetische schoonheid kan afgerekend worden.
sja..moeilijk deze 3 omdat je de originelen niet kent.
Ik verkracht mijn foto's ook wel eens omdat het origineel niet je van het is.
foto 1 heeft het model een rare onderkin
foto 2 mis ik iets in de comp.. te veel ruimte boven, rare kleuren en bewerking
foto 3 is de beste. Veel dynamiek, licht op de juiste plaats, mooi figuur, mooie blik. De absolute winnaar voor mij
Comment