Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi, veelzeggend, uitdrukkelijk, goed bewerkt, doet verlangen naar meer..... ik vind het zeker een geslaagde! De uitbranding op haar borststreek is geen storende volgens mijn bescheiden mening, het heeft zelf een meerwaarde in deze bewerking.
De handen storen me eigenlijk niet. Bij dit soort foto's heb je niet zo heel veel tijd (en nog minder licht). Als ik de foto had genomen waarbij haar handen op de foto stonden, was ze minder beeldvullend geweest, en volgens mij minder sterk geweest.
@ JoNnika
Wat het wit op de borst betreft... dat is niet uitgebrand. De roodwaarde zit rond de 220, maar in elk geval bedankt voor de opmerkingen.
Ik snap wat bouk bedoelt denk ik.
Aan haar rechterarm, links voor ons dus, wordt het een beetje druk door de lijnen van de roltrap én die van haar arm. Dat leidt de aandacht een beetje af.
Dat ene blinkende stukje van de roltrap donkerder maken, zoals aan de andere kant, kan helpen.
De handen storen me eigenlijk niet. Bij dit soort foto's heb je niet zo heel veel tijd (en nog minder licht). Als ik de foto had genomen waarbij haar handen op de foto stonden, was ze minder beeldvullend geweest, en volgens mij minder sterk geweest.
@ JoNnika
Wat het wit op de borst betreft... dat is niet uitgebrand. De roodwaarde zit rond de 220, maar in elk geval bedankt voor de opmerkingen.
@ Bouk
Kan je dat een beetje verduidelijken ?
Mvg,
Wim
trek alle lijnen door van linksonder en rechtsonder naar boven, komen ze alleen samen achter het hoofd en dat vind ik niet lekker kijken bij dit genre(modellen) fotografie.
grt,bouk.
Comment