Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Over de foto kan ik niet veel kwijt, behalve dat je nogal zeer slordig met zwarte verf gephotoshopt hebt rechts en de orginele achtergrond waarschijnlijk beter was (blauw?). Wit en zwart zijn niet voor niets elkaars uitersten.
Vraag mij ook af waarom je een mini diafragma van f16 gebruikte met ISO 800, vooral omdat grote scherptediepte niet nodig was (F4 zou al voldoende geweest zijn) en je op f16 al scherpte verliest door de beruchte diffractie. Maar misschien had je geen tijd om je instellingen aan te passen aan het beeld..
In de kantlijn, moest de politiek correcte zelf in mij (dat klein stukje) ook even fronsen bij de titel en omschrijving.... dieren en bv's worden gespot, geen allochtonen
een mooie, maar het zwarte plekje linksonder mag weg of een stuk groter.
misschien het zwart rechts ook gewoon weg halen, denk dat je kaderruimte genoeg overhoudt.
grt,bouk.
Over de foto kan ik niet veel kwijt, behalve dat je nogal zeer slordig met zwarte verf gephotoshopt hebt rechts en de orginele achtergrond waarschijnlijk beter was (blauw?). Wit en zwart zijn niet voor niets elkaars uitersten.
Vraag mij ook af waarom je een mini diafragma van f16 gebruikte met ISO 800, vooral omdat grote scherptediepte niet nodig was (F4 zou al voldoende geweest zijn) en je op f16 al scherpte verliest door de beruchte diffractie. Maar misschien had je geen tijd om je instellingen aan te passen aan het beeld..
In de kantlijn, moest de politiek correcte zelf in mij (dat klein stukje) ook even fronsen bij de titel en omschrijving.... dieren en bv's worden gespot, geen allochtonen
Ik denk dat je je teveel focust op de Exif, moest ik die verwijderd hebben dan zou je de foto waarschijnlijk anders hebben bekken.
Wat het shoppen betreft, daar kan ik in volgen.
Misschien gewoon een beetje meer croppen zoals Bouk al aangeeft.
Ik denk dat je je teveel focust op de Exif, moest ik die verwijderd hebben dan zou je de foto waarschijnlijk anders hebben bekken.
't is niet dat ik bij elke foto hier onmiddellijk de EXIF analyseer, ik zag gewoon wat zachte ruis in de foto en vroeg mij dus af waarom je de foto niet op ISO 100 of 200 had genomen, en het EXIF gaf meer uitleg.
Comment