Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ikke ook Rebekka :-) (op nen dinsdag)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ikke ook Rebekka :-) (op nen dinsdag)

Lool ik was eigenlijk niet van plan om deze te posten hier, maar aangezien Rebekka hier deze week hot item is , kan ik niet achterblijven
    Bovendien wordt Rebekka hier in een andere topic vergeleken met Angelina Jolie, en dan MOET ik toch even laten zien dat ze ook al voor MIJN lens heeft gestaan

Availble light, statief en een hallogeentje ter ondersteuning. Bewust gekozen om de witbalans niet af te stemmen op het hallogeen, zodat de gele gloed bewaard bleef.

If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

Re: Ikke ook Rebekka :-) (op nen dinsdag)

Hela- afgekapte handen mogen niet maar benen wel?
    Maar serieus: ik vind de eerste wel mooi, maar de benen stoppen een beetje op een foute plaats - beter meer of minder.. De knieën vragen een beetje teveel aandacht.
    Tweede zou ik recht zetten.
    Bij de derde stoort de schaduw op het gezicht toch wel.

Comment

ga voor de tweede opname, das in vol ornaat.
      off topic: wat een prachtige bank trouwens.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Wat een model, mag ook eens voor mijn lens komen staan.

Ik ga ook voor de 2de foto.
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
          Maar serieus: ik vind de eerste wel mooi, maar de benen stoppen een beetje op een foute plaats - beter meer of minder.. De knieën vragen een beetje teveel aandacht.
          Allemaal redenen waarom ik eigenlijk niet zo direct van plan was om ze te posten.
          Die afgekapte benen, daar heb ik mezelf echt moeten over zetten , en die schaduw op 3 vind ik er ook wat over.

Maar intussen maak ik wel lekker deel uit van de Rebekka Hype lol
          www.sylviehuybrecht.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
            Lool ik was eigenlijk niet van plan om deze te posten hier, maar aangezien Rebekka hier deze week hot item is , kan ik niet achterblijven
            Nee dat is waar, laat je maar eens goed gaan
            Laten we er een wedstrijdje om houden? Om ter meest positieve comments ...

Bovendien wordt Rebekka hier in een andere topic vergeleken met Angelina Jolie, en dan MOET ik toch even laten zien dat ze ook al voor MIJN lens heeft gestaan
            Dju zeg, nu dacht ik echt dat ik de enige was die Rebekka geshoot had
            Straks komt Henk zich aanmelden op BD om ook zijn foto's te posten

Ik snap niet goed wat je met je topictekst wil aantonen Sylvie, ook het ""-icoontje na de foto's komt raar over. Ik krijg een opdracht binnen - voer die uit - en de foto's worden opgenomen in het portfolio. Als de klant tevreden is van het resultaat is mijn doel bereikt.

Alle gekheid, over de foto's:

De afgesneden benen op de eerste doen inderdaad afbreuk aan wat een knappe plaat kon worden, zeker omdat de knieën er nog opstaan.
            De tweede vind ik de beste (zeer knap van compo - belichting) en bij de derde is het linkeroog net iets te donker voor mij.
            www.fotofolio.be

Comment

Nee dat is waar, laat je maar eens goed gaan
              Laten we er een wedstrijdje om houden? Om ter meest positieve comments ...
              Nee hoor. Ik ben niet competitief ingesteld. Jij mag winnen.

Straks komt Henk zich aanmelden op BD om ook zijn foto's te posten
              HENK op BD. Ik ben TEGEN lol.

Ik snap niet goed wat je met je topictekst wil aantonen Sylvie, ook het ""-icoontje na de foto's komt raar over. Ik krijg een opdracht binnen - voer die uit - en de foto's worden opgenomen in het portfolio. Als de klant tevreden is van het resultaat is mijn doel bereikt.
              OLA geen misverstanden hier. Ik zet bijna altijd een icoontje na mijn foto's. En verder weet ik niet echt wat je bedoelt met je uitleg over tevreden klanten. Heb ik iets gemist of zo? Ik heb gewoon een zotte bui, en omdat ik na je eerste reeks opmerkte 'waar heb ik dat model nog gezien', en jij zei 'ik zou het niet weten', postte ik deze maar even om je het antwoord te geven. Verder moet je me niet te serieus nemen. Ik ben geen mens om serieus te nemen namelijk
              www.sylviehuybrecht.be

Comment

Nee hoor. Ik ben niet competitief ingesteld. Jij mag winnen.
                Nee hoor, géén wedstrijden - we zullen dat overlaten aan anderen dan ...

HENK op BD. Ik ben TEGEN lol.
                Ik voor, zou alvast een paar leuke discussies opleveren

OLA geen misverstanden hier. Ik zet bijna altijd een icoontje na mijn foto's. En verder weet ik niet echt wat je bedoelt met je uitleg over tevreden klanten. Heb ik iets gemist of zo? Ik heb gewoon een zotte bui, en omdat ik na je eerste reeks opmerkte 'waar heb ik dat model nog gezien', en jij zei 'ik zou het niet weten', postte ik deze maar even om je het antwoord te geven. Verder moet je me niet te serieus nemen. Ik ben geen mens om serieus te nemen namelijk
                Ok, niets van aantrekken - ik heb het dan verkeerd begrepen. Mijn excuses hiervoor.
                www.fotofolio.be

Comment

Mooie fotos van een mooi model.

Comment

3x
                    3x

greets,
                    dimitri
                    Canon & Tamron

Comment

Jammer van de benen bij de eerste. Mooie lijn die abrupt stopt.
                      Tweede is gewoon een heel lekkere, warme, uitnodigende plaat.
                      Derde... eens met Tom. De schaduw op het linkerdeel van 't gezicht vloekt een beetje met de warmte van 't plaatje. Nochtans... ik vind dat een heel toffe pose.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
                        Ik vrees dat dit inderdaad allemaal terechte commentaar is.
                        Groeten Dirk
                        Website : http://www.gakrid.be

Comment

2 en 3 zijn supppper
                          Die sfeer, dat licht , ...

Bij de eerste foto komen haar knieen een beetje te groot over in verhouding met de rest van haar lichaam ( misschien een beetje te veel groothoek )
                          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

nr 3 ... voor mijn gevoel wel tikkie teveel gele gloed & saturatie
                            Scotty... beam me up !!!

Comment

Angelina Jolie? Op nr 3 lijkt ze meer op Evangeline Lilly, van "Lost"

nr3 vind ik ook de beste van de drie
                              Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

Comment

Working...
                              X