Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Saar Portretje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Saar Portretje

De bedoeling van de shoot was om mooi natuurlijk portretje van haar klaar te stomen. Kritiek is welkom!

Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Re: Saar Portretje

jammer van die storende dingen in de achtergrond als die ramen en dat ijzeren geval.

bij de laatste vind ik het ook jammer dat de voeten er niet opstaan.

Verder niet mis

Comment

De achtergrond is net iets te durk imo. Hierdoor wordt de aandacht teveel afgeleid. Je composities niet zo boeiend. De kleuren en scherpte zijn wel goed. Probeer eens opnieuw, en zorg dat je alleen het hout in de achtergrond hebt.

Mvg, Jochen
      Jochenvde Photography
      Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
        De achtergrond is net iets te durk imo. Hierdoor wordt de aandacht teveel afgeleid. Je composities niet zo boeiend. De kleuren en scherpte zijn wel goed. Probeer eens opnieuw, en zorg dat je alleen het hout in de achtergrond hebt.

Mvg, Jochen
        Aan de composities kan misschien nog werk zijn, maar de achtergrond te druk

Buiten dat ijzeren beeld op de 2de foto zie ik toch echt geen reden om de achtergrond te druk te vinden hoor..

Bedankt in elk geval voor je antwoord!
        Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

hoi Will
          Ik denk dat Jochenvde de bovenkant van je foto bedoeld en dan vooral aan de rechterkant.
          Ik vind het ook spijtig, vooral bij foto 1, dat je model niet in de camera kijkt.
          Zou ze in de camera kijken dan word men aangetrokken door haar ogen en dwalen mijn ogen minder af naar die "rare" kleuren in de bovenkant;
          De afgesneden voeten bij foto 2 storen mij niet, best een goede foto in mijn ogen
          stay within compass and you will be shure, to avoid troubles that other endure

Comment

één vind ik goed van compositie. Dat blauw, geel en rood zijn wel leuk als afsluiter van de foto. Jammer dat ze naar beneden kijkt.
            Bij twee is dat beeld inderdaad storend. Zoiets moet je zien tijdens de opname.

Comment

gewoon lekker en anders toch lekker gewoon.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
                Aan de composities kan misschien nog werk zijn, maar de achtergrond te druk

Buiten dat ijzeren beeld op de 2de foto zie ik toch echt geen reden om de achtergrond te druk te vinden hoor..

Bedankt in elk geval voor je antwoord!
                Met te druk bedoel ik dat ik enkel het houtwerk in de achtergrond veel mooier zou gevonden hebben, omdat die kleuren echt assorti met het model zijn.

Mvg, Jochen
                Jochenvde Photography
                Flickr

Comment

Ik heb het idee dat de foto flink wat verscherpt is. Imo mag je dan de huid overslaan, want die wordt hierdoor een beetje ; smoezelig;
                  groeten, Henk
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

Comment

Working...
                  X