Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Intrigerend onderwerp en intrigerende pose van het onderwerp maar mijn blik blijft wel dwalen aan de achtergrond en ik word er daardoor een beetje ongemakkelijk van.... puur persoonlijk uiteraard!
Dit is een hele mooie foto, maar je blik blijft te lang over je foto heen en weer dwalen. Onderaan zou ik die hele radiator wegknippen, en misschien ook nog de helft van de ramen links en rechts. Eventueel het gebladerte buiten ook wat donkerder maken.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Ik zou er toch een vierkantje van maken, met het middenste deel van de foto. De reflecties in de ramen links en rechts spelen m.i. net iets te weinig mee, en de achtergrond, vooral het huis links, vraagt om aandacht. Je verliest dan wel wat "podium" en ruimte, maar ik meen dat het het onderwerp ten goede komt.
Mooi plaatje trouwens : de muziek is er nog niet, en toch zit ik al te wachten tot ze begint.
Comment