Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

soft & save for starters...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: soft & save for starters...

Dit lijkt een heel onnatuurlijke pose te zijn, of komt het door het camerastandpunt? Deze pose vind ik niet zo mooi.
    Voor de rest is de foto technisch wel geslaagd

Comment

@de mensen die krampen krijgen : maak je geen zorgen, tis nogal een soepele madam... zij hangt hier eigenlijk eenvoudig weg zo een klein beetje te hangen aan een pijp in de hoek van de muur met haar linkerhand, zo kwam het licht van het raam rechts op haar gezichtje... twas zeker geen stuntwerkn, heel spontaan natuurlijk... kzal eigenlijk nauwelijks of nooit iemand sturen in poses... en of die schouder naar voor een pose zo zijn die 'in' is... kzou het begot niet weten... ik fladder gewoon een beetje rond die menskes en doe klik... tis wel zo dat ikzelf soms in de kramp lig
      @patrickL : hier linkje naar de onbewerkte raw-file... exif: 1/80|3.5|iso 400|manueel focussen
      kheb zover ik me herinner proberen scherp te stellen op haar rechteroog... de bewerking is wat jongleren met kleuren en een ietsieptie soften... & idd haar rechteroog & bloesje en schouderbandje zijn (min of meer) scherp en de rest helemaal niet... kweet het ook niet maar dat kan imho niet met de bewerking te maken hebben... kzou alleszins niet weten wat ik daarvoor gedaan zou hebben

dank je om te kijken allemaal
      Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        Dit lijkt een heel onnatuurlijke pose te zijn, of komt het door het camerastandpunt? Deze pose vind ik niet zo mooi.
        Voor de rest is de foto technisch wel geslaagd
        lijkt me een pose te zijn van een balletfiguurtje. Die softness, komt dit door een softfocus objectief, of bewerkt ?

Comment

Working...
        X