Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwfoto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Trouwfoto

www.katrijnmichiels.be | blog

Re: Trouwfoto

beginnen met het goeie: ik vind dit wel een mooi beeld

maar ...

is misschien bewust gedaan, maar fameus tegenlicht, zitten veel donkere partijen dicht, uitgefreten wit van de lucht, en de personen vormen door het tegenlicht silhouetten (waarbij ze niet happy zullen zijn dat ze een onherkenbare trouwfoto hebben)
    Fuji XPRO1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frankyds Bekijk bericht
      beginnen met het goeie: ik vind dit wel een mooi beeld

maar ...

is misschien bewust gedaan, maar fameus tegenlicht, zitten veel donkere partijen dicht, uitgefreten wit van de lucht, en de personen vormen door het tegenlicht silhouetten (waarbij ze niet happy zullen zijn dat ze een onherkenbare trouwfoto hebben)
      Het is inderdaad express zo gedaan, maar geen nood, ik heb nog andere (herkenbare) foto's hoor.
      Deze was meer voor mijzelf

Het uitgebrande wit vind ik hier niet zo'n probleem en persoonlijk hou ik ook wel van contrasten, het zal daar ook wel mee te maken hebben. Misschien kan ik het nog eens postprocessen en het een beetje aanpassen
      www.katrijnmichiels.be | blog

Comment

ja nee, als dit de bedoeling was vind ik dit wel een mooi beeld

de compositie is mooi, de 2 bomen rond het koppel zorgt voor een extra kadrage waarin het spel afspeelt

het beetje uitgefreten wit valt mee, te meer omdat alles zeer contrastrijk is
        als dit een bewuste keuze is, dan respecteren wij dat
        maar ik zou toch nog een klein beetje detail halen uit de dichtgelopen stukken van de bomen ...

Oorspronkelijk geplaatst door KatrijnMichiels Bekijk bericht
        Het is inderdaad express zo gedaan, maar geen nood, ik heb nog andere (herkenbare) foto's hoor.
        Deze was meer voor mijzelf

Het uitgebrande wit vind ik hier niet zo'n probleem en persoonlijk hou ik ook wel van contrasten, het zal daar ook wel mee te maken hebben. Misschien kan ik het nog eens postprocessen en het een beetje aanpassen
        Fuji XPRO1

Comment

Is het jullie opgevallen dat de ruimte tussen de bladeren een hartje vormen.
          Leuk detail
          http://www.melissavanbelle.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
            Is het jullie opgevallen dat de ruimte tussen de bladeren een hartje vormen.
            Leuk detail
            ja.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik kan het wel smaken, maar zou het bruidspaar liever net ietsje dichterbij willen gezien hebben.

Mvg, Jochen
              Jochenvde Photography
              Flickr

Comment

Working...
              X