Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Trouwfoto
Collapse
X
-
-
Re: Trouwfoto
beginnen met het goeie: ik vind dit wel een mooi beeld
maar ...
is misschien bewust gedaan, maar fameus tegenlicht, zitten veel donkere partijen dicht, uitgefreten wit van de lucht, en de personen vormen door het tegenlicht silhouetten (waarbij ze niet happy zullen zijn dat ze een onherkenbare trouwfoto hebben)Fuji XPRO1
-
Oorspronkelijk geplaatst door frankyds Bekijk berichtbeginnen met het goeie: ik vind dit wel een mooi beeld
maar ...
is misschien bewust gedaan, maar fameus tegenlicht, zitten veel donkere partijen dicht, uitgefreten wit van de lucht, en de personen vormen door het tegenlicht silhouetten (waarbij ze niet happy zullen zijn dat ze een onherkenbare trouwfoto hebben)
Deze was meer voor mijzelf
Het uitgebrande wit vind ik hier niet zo'n probleem en persoonlijk hou ik ook wel van contrasten, het zal daar ook wel mee te maken hebben. Misschien kan ik het nog eens postprocessen en het een beetje aanpassen
Comment
-
ja nee, als dit de bedoeling was vind ik dit wel een mooi beeld
de compositie is mooi, de 2 bomen rond het koppel zorgt voor een extra kadrage waarin het spel afspeelt
het beetje uitgefreten wit valt mee, te meer omdat alles zeer contrastrijk is
als dit een bewuste keuze is, dan respecteren wij dat
maar ik zou toch nog een klein beetje detail halen uit de dichtgelopen stukken van de bomen ...
Oorspronkelijk geplaatst door KatrijnMichiels Bekijk berichtHet is inderdaad express zo gedaan, maar geen nood, ik heb nog andere (herkenbare) foto's hoor.
Deze was meer voor mijzelf
Het uitgebrande wit vind ik hier niet zo'n probleem en persoonlijk hou ik ook wel van contrasten, het zal daar ook wel mee te maken hebben. Misschien kan ik het nog eens postprocessen en het een beetje aanpassenFuji XPRO1
Comment
-
Is het jullie opgevallen dat de ruimte tussen de bladeren een hartje vormen.
Leuk detail
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk berichtIs het jullie opgevallen dat de ruimte tussen de bladeren een hartje vormen.
Leuk detail
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Comment