Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Masha

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Masha

Deze week mocht ik met Kurt mee op een fotoshoot. Ik heb nog niet zoveel ervaring, maar heb toch mn best gedaan. Het was voor mij de gelegenheid om wat strobist technieken uit te proberen. Ik heb daarbij vooral geleerd dat ik moet opletten wat ik doe... De kans dat iets de foto slechter maakt is groter dan dat hij hem beter maakt.
    Ik ben niet helemaal tevreden over de kleuren van de foto's, maar dat is omdat ik iets te weing ervaring had met flitsen, de zonsondergang en het oranje licht maakte het er ook niet eenvoudiger op voor ons.

Re: Masha

Voor mij persoonlijk foto 3 Leuke pose en goed van kleur.
    Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drh Bekijk bericht
      Voor mij persoonlijk foto 3 Leuke pose en goed van kleur.
      Ikke ook foto 3
      De eerste twee, daar is inderdaad iets misgelopen met de kleuren en dan vooral van de lucht precies
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Mooie reeks. Ook voorkeur #3
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Ben lang blijven kijken... mooie reeks. Voor mij foto 1. Het licht klopt voor mij daar beter dan in de twee andere, en de zachte zijdelingse belichting, met bijhorende schaduwen, die heel mooi vallen, vind ik prachtig gedaan. 2 lijkt wel een studioplaatje, waarbij enkel het haar verraadt dat ze in de wind staat, en vind ik toch wel iets hebben. Foto 3 heeft dan weer de beste kleuren en is in 't geheel heel mooi uitgelicht.

Comment

leuke reek, jammer dat de gezichtuitdrukking bij allen dezelfde is.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Leuke reeks met 3de als uitschieter imho..
              Digi-Steve

Comment

Working...
              X