Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij de tweede, omwille van de frêle lichtval en de originaliteit. De eerste is wat brutaal afgesneden, de derde is eveneens prima, maar de waterdruppeltjes overtuigen me niet zo (verdeling). Heb je eerst olie gebruikt om de huid te "prepareren"?
Ongtwijfeld de 2de! Die speelse uitstraling erin vind ik geweldig, speels én sensueel. vraag me af wat het zou geven zonder het linkerhandje (of net een ietsje verder op het lichaam), dat vind ik er een beetje raar 'rusten'. Maar 3 toppers hoor!
Vriendelijke groeten, Sven
Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.
Comment