Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
leuk gedaan, maar kan me wel wat voorstellen bij dat schrikken.
jammer van die (paal) trouwens.
grt,bouk.
idd jammer van paal. Maar was toevallig genomen toen ik in badkamer liep met fototoestel in hand en het idee had om me eens in de spiegel te fotograferen, zonder dat fototoestel zelf zichtbaar was en zonder al te veel technische poespas en gewoon bestaande verlichting. En zoals je ziet ben ik nu op zoek naar mijn toestel dat zich nog in de "transition of twilight zone" moet bevinden.
Als ik het terugvind zal ik mss de zaak eens overdoen in betere condities en ikzelf wat meer presenteerbaar uit de hoek kom.
btw de paal is geen paal maar een zijkant van nog een spiegel
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Oorspronkelijk geplaatst door Odul ReiloucBekijk bericht
'k zou een nieuw forum openen: 'vergane glorie'.
(grapje hoor)
Ja, daar ga ik voor .
Zet het anders maar bij fotofun of geef het een rood, blauw en groen tintje mee en dan maakt het weerom meer kans op succesS
q.e.d.
Comment