Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Last edited by Digipics357; 24 juli 2008, 09:03.
Reden: Update met zwart-wit versie
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ik kan begrijpen dat de kleurtoning niet iedereen zijn smaak is, misschien dat een zwartwitje meer in de smaak valt.
Vandaar de update.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Vind z/w beter, maar het veranderd idd niets aan de inhoud.
De inhoud is gewoon " Het leven zoals het is " je moet der niks meer achter zoeken.
MVg, Jeff
Ik vind de cameragerichtheid van de betrokkene sterk, de compo, met de situering (onder een boom, in een straat, met de vuilbak op de achtergrond...) heel sterk, maar de blik... ik weet niet of dit goede reclame is voor Belgische friet .
Ik vind de cameragerichtheid van de betrokkene sterk, de compo, met de situering (onder een boom, in een straat, met de vuilbak op de achtergrond...) heel sterk, maar de blik... ik weet niet of dit goede reclame is voor Belgische friet.
Kijk das nu net wat je hebt met candidfotografie hé, en ik verzeker je der is niks in scene gezet, gewoon snel richten en afdrukken. Dat de uitdrukking nu niet echt een reklame is voor de Antwerpse Fritten moet je der gewoon bijnemen, zoals in een vorige posting reeds zei " Het leven zoals het is "
Ik hoop van in de toekomst meer werk in dit genre te maken en mijn studio is te verlaten voor " The real thing "
MVG, Jeff
Kijk das nu net wat je hebt met candidfotografie hé, en ik verzeker je der is niks in scene gezet, gewoon snel richten en afdrukken. Dat de uitdrukking nu niet echt een reklame is voor de Antwerpse Fritten moet je der gewoon bijnemen, zoals in een vorige posting reeds zei " Het leven zoals het is "
Ik hoop van in de toekomst meer werk in dit genre te maken en mijn studio is te verlaten voor " The real thing "
MVG, Jeff
Ja Jeff, ik snap het wel, vandaar dat er ook een emoticon bij stond (die je eraf gelaten hebt bij de quote). Het is goed gezien, goed vastgelegd, en ik hou van dit soort fotografie. Vraag is hoeveel mensen op BD het snappen, en het willen zien.
MVG, Jeff
Vind dit persoonlijk ook de mooiste vorm van fotografie en de leukste om te doen, ik kijk er alvast naar uit...
Enkel in Z/W mag ik hopen
Comment