Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zomer 2008

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zomer 2008

verwijderd
    Last edited by lightrecorder; 23 juli 2008, 08:31.

Re: Zomer 2008

Welkom op het forum, maar om dit soort spul nu direct in showcase te smijten.......

Glenn
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
      Welkom op het forum, maar om dit soort spul nu direct in showcase te smijten.......

Glenn
      OK als dit de stijl is hier: ik hou het voor bekeken op BD. Bey ...

Ik heb jou website eens bekeken en bovenstaande foto's deden hiervoor niet onder naar mijn mening!
      Last edited by lightrecorder; 23 juli 2008, 08:37.

Comment

Niet te rap op uw tenen getrapt zijn. Je foto's konden beter. In showcase mag je harde kritieken verwachten, en hopelijk ook constructieve. (ok, niet altijd het geval )

Plaats je foto's terug, of vraag aan een mod om je thread over te zetten naar Fotobeoordeling.

Ik zal m'n mening posten als je me toelaat.

Oorspronkelijk geplaatst door lightrecorder Bekijk bericht
        OK als dit de stijl is hier: ik hou het voor bekeken op BD. Bey ...

Ik heb jou website eens bekeken en bovenstaande foto's deden hiervoor niet onder naar mijn mening!
        Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
        http://digital.raptor-tec.be

Comment

Amai mijne frak, lange teentjes?
          Als jij die foto top vind, dan is dat goed voor jou!!
          Ik vind ze ondermaats, maar das mijn mening, ook was mijn kritiek trouwens niet zo zwaar hoor.

Zet de fotos terug he, en misschien krijg je wel gelijk en zijn ze toch top voor de meest BD leden !!

MVG
          glenn
          Mijn site...
          vandaelefotografie.be
          * BD0916BE *

Comment

Glenn
            Ik vind ze ondermaats, maar das mijn mening, ook was mijn kritiek trouwens niet zo zwaar hoor.

Zet de fotos terug he, en misschien krijg je wel gelijk en zijn ze toch top voor de meest BD leden !!

MVG
            glenn

Glenn,
            Het is niet de harde kritiek maar het is de manier waarop je het hier verwoord.
            Je moet je voorstellen dat jij je hier registreerd en vervolgens een foto gaat plaatsen.
            Antoine komt dan gelijk met de opmerking zoals jij die die hier geschreven hebt.
            Ik denk dat jij dan ook even zult schrikken.

Ik kan niet over de foto oordelen omdat hij niet meer aanwezig is.
            Gezien jouw reactie en jou kennende zal daar best e.e.a. ter verbetering vatbaar zijn.

Het probleem dat minder goede foto's in showcase komen ligt niet alleen aan de TS maar ligt ook vooral aan de structuur van het forum.

Er zijn daar al genoeg draadjes over opgestart.

Zie mijn opmerking niet als een persoonlijke aanval op jou, want dit is beslist niet de bedoeling.
            mvg
            Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
              Glenn,
              Het is niet de harde kritiek maar het is de manier waarop je het hier verwoord.
              Je moet je voorstellen dat jij je hier registreerd en vervolgens een foto gaat plaatsen.
              Antoine komt dan gelijk met de opmerking zoals jij die die hier geschreven hebt.
              Ik denk dat jij dan ook even zult schrikken.

Ik kan niet over de foto oordelen omdat hij niet meer aanwezig is.
              Gezien jouw reactie en jou kennende zal daar best e.e.a. ter verbetering vatbaar zijn.

Het probleem dat minder goede foto's in showcase komen ligt niet alleen aan de TS maar ligt ook vooral aan de structuur van het forum.

Er zijn daar al genoeg draadjes over opgestart.

Zie mijn opmerking niet als een persoonlijke aanval op jou, want dit is beslist niet de bedoeling.
              mvg
              Antoine
              Ik heb daar ook geen enkel probleem mee, maar er IS nu eenmaal een structuur in dit forum.
              Aangezien de geposte fotos niet echt hier thuishoren snap ik niet dat de TS ze in dit onderdeel poste.
              Ik geef (naar mijn mening) zeer gerechtvaardigde kritiek, ik kijk NIET naar de TS zijn naam maar ik beoordeel de foto zelf naar mijn mening.
              Als je mijn kritieken volgt zie je dat ik zeker niet altijd 'mainstream' beoordeel.

Toen ik hier juist begon dacht ik ook goede fotos te posten, als ik nu naar mijn eerste posts kijk, ben ik blij dat ik de kritiek aanvaard heb.

Als de TS geen weet had van een beoordelingsonderdeel, dan zal mijn eerste zin wel idd harder aangekomen zijn dan dat ze bedoeld was!
              Had hij/zij wel weet van dit onderdeel en vond het 100% correct om het hier te posten, dan snap ik heel de heisa niet.

mvg
              glenn
              Mijn site...
              vandaelefotografie.be
              * BD0916BE *

Comment

Ik heb niet gezegd dat deze foto's top waren, maar zo zijn er wel meer in deze galerij en op jou eigen site.

Het is enkel de manier waarop je dit zegt. Ik kan best tegen kritiek maar die moet wel opbouwend zijn. Daar is hier totaal geen sprake van!

De foto's zet ik niet meer terug online maar ik wil ze wel doorsturen aan de mensen die mij dit vragen via mail.

MVG
                glenn

Comment

Hmm das een goed begin hé !
                  en daarmede bedoel ik niet de foto
                  maar je houding.

MVG, Jeff
                  Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Als je een volledige beoordeling wenst post je beter in 'fotobeoordeling' zoals reeds eerder aangehaald.

mvg
                    glenn
                    Mijn site...
                    vandaelefotografie.be
                    * BD0916BE *

Comment

De foto is weg en komt volgens de TS niet terug.
                      Daarom een slotje.

Comment

Working...
                      X