Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wilmer (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wilmer (18+)

    Een oefening in hard licht ....










  • #2
    Re: wilmer (18+)

    2e vind ik te evident (maar ook niets mis mee),
    maar 1 en 3 zijn zeer knappe portretten dmv opstelling van het licht met het zijdelings hoofdlicht op helft van het gezicht
    bij de 3e wel wat opletten dat er toch nog een klein beetje detail te zien is aan rechterzijde van zijn hoofd

    1 is echt wel top
    Fuji XPRO1

    Comment


    • #3
      Re: wilmer (18+)

      de houding van de 1e vind ik te vrouwelijk
      de 3e mag onder wel iets afgesneden worden ... mij iets teveel staafmixer.

      Al met al kijk ik toch veel liever naar een vrouwelijk model, maar misschien ligt dat aan mij?!
      D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

      Comment


      • #4
        Re: wilmer (18+)

        Respect voor het model, ik denk dat ik niet zo snel zo zal gaan staan voor de camera
        Ik denk dat een compo van deze meneer heel mooi zou zijn als je hem vanaf de buik maakt, hij heeft een goede uitdrukking in zijn gezicht

        Grtz, JanS
        Canon G1X, G7

        Comment


        • #5
          Re: wilmer (18+)

          Ja, ik weet dat deze beeldjes wat minder toegankelijk zijn, maar dat moet ook kunnen.
          En neen, deze meneer heeft geen moeite om zo voor de camera te staan.
          Hij is misschien wat oud met een buikje maar dat is mooi op zijn eigen manier.

          Comment


          • #6
            Re: wilmer (18+)

            knap werk, maat!
            niet het alledaagse 18+ zoals
            er hier zoveel van passeren.

            de eerste draagt m'n voorkeur!

            mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

            Comment


            • #7
              Re: wilmer (18+)

              Knappe en gedurfde reeks, ik ga voor de tweede

              Comment


              • #8
                Re: wilmer (18+)

                'k heb ze nu al een paar keer bekeken en 'k blijf toch bij m'n eerste gedacht. Qua fotografie zelf heb ik er weinig op te merken, maar qua modelkeuze ga je toch volledig de mist in voor zo'n reeks neer te zetten. 't is misschien gewaagd, dat wel, maar daarom nog niet geslaagd.
                Het model heeft in alle drie de foto's dezelfde blik. De pose in de eerste foto is eerder een vrouwelijke pose, en niet echt passend voor hem.
                Wat de derde foto betreft... 'k kan er echt niet bij, sorry. Maar Wilmer past totaal niet in zo'n beeld. Naakt op die leeftijd vind ik sowieso al niet de beste keuze, maar zijn lichaam flatteert de foto ook niet. Allez, 'k heb totaal geen probleem met Wilmer als model, maar 'k zou hem zeker niet in zo'n plaat gieten. Er zijn zoveel mooie concepten te doen met die man. Waarom persé naakt?
                Fotografie is één, maar een goede modelkeuze voor het juiste concept is zeker niet van minder belang.

                Just my opinion...

                Mvg,
                Frederic

                Comment


                • #9
                  Re: wilmer (18+)

                  voor mij nr 3 en er had voor mij nog wel meer op gemogen !


                  grt frank

                  Comment


                  • #10
                    Re: wilmer (18+)

                    't is een mooie reeks.
                    Misschien is de eerste wat te vrouwelijk, maar goh... misschien heeft Wilmer wel een vrouwelijk trekje en waarom zou hij dat dan niet mogen tonen ?
                    De derde vind ik toch de beste van de reeks, spijts het terechte commentaar van frankyds. Ik zie niet in waarom deze foto niet zou kunnen met Wilmer. Hij straalt toch een zekere schoonheid uit en 't is eens anders dan al die (zogezegd en nagenoeg) perfecte vrouwenlijntjes, als dat al bestaat trouwens. Het is schoon, omdat het iemand toont zoals hij is, niet perfect, maar tevreden met zichzelf.

                    Comment


                    • #11
                      Re: wilmer (18+)

                      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                      Hij straalt toch een zekere schoonheid uit en 't is eens anders dan al die (zogezegd en nagenoeg) perfecte vrouwenlijntjes, als dat al bestaat trouwens. Het is schoon, omdat het iemand toont zoals hij is, niet perfect, maar tevreden met zichzelf.
                      Da's ook mijn benadering. Het moeten niet allemaal perfect gestroomlijnde babes zijn.


                      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                      't is een mooie reeks.
                      Misschien is de eerste wat te vrouwelijk, maar goh... misschien heeft Wilmer wel een vrouwelijk trekje en waarom zou hij dat dan niet mogen tonen ?
                      Ik zie het niet als een vrouwelijke pose. De houding van de handen wordt wel vaak in deze context gebruikt, maar de uitstraling is voor mij compleet anders. In zijn vrouwelijke vorm wordt het zacht belicht en heeft het een sereen karakter. Hier, tesamen met de blik en de harde belichting heeft het eerder een getormenteerde uitstraling.

                      Nu, het was een eerste oefening. Dit is voor mij een beginpunt waar nog heel wat aan te schaven valt.


                      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                      '
                      De derde vind ik toch de beste van de reeks, spijts het terechte commentaar van frankyds.
                      Het minste dat je kunt zeggen dat de meningen nogal verdeeld zijn. Ene zegt te kort, andere te lang.

                      Comment

                      Working...
                      X