Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SchizoFreniManiac(2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SchizoFreniManiac(2)

    Bij de vorige waren de meningen zeer verdeelt.
    Wat kan er hier beter(hoogst waarschijnlijk vanalles)???



    Groeten Davinzius

  • #2
    Re: SchizoFreniManiac(2)

    Ik vind je idee origineel, maar als je er zelf al vanuit gaat dat er van alles beter kan, waarom post je dan eerst niet in fotobeoordeling met die vraag? En ja, ik zou er vanalles aan verbeteren. Om te beginnen is de rechter foto niet even groot als de linker, en het armbandje zou ik ook verwijderen. Neem eerst je tijd om je idee deftig uit te werken, en laat het ons dan zien op BD showcase.

    Comment


    • #3
      Re: SchizoFreniManiac(2)

      Oorspronkelijk geplaatst door foedel Bekijk bericht
      Ik vind je idee origineel, maar als je er zelf al vanuit gaat dat er van alles beter kan, waarom post je dan eerst niet in fotobeoordeling met die vraag? En ja, ik zou er vanalles aan verbeteren. Om te beginnen is de rechter foto niet even groot als de linker, en het armbandje zou ik ook verwijderen. Neem eerst je tijd om je idee deftig uit te werken, en laat het ons dan zien op BD showcase.
      EXCUSE ME sir maar je klinkt als een man met een ochtendhumeur.

      Ik dacht dat de poster zelf mocht beslissen in welke rubriek hij post. Bij deze is dat dus de rubriek Showcase en laten we dat respecteren. Ik heb hier al 'ergere' dingen gepost geweten dan dit, als het komt op 'voor verbetering vatbaar zijn'. En bovendien heeft Schizofreniac wel degelijk nagedacht over zijn uitwerking, dat is toch wel duidelijk.

      De commentaren zijn desalniettemin terecht. Voor mijn part hoeven niet alle drie de luiken dezelfde brandpunt te hebben, maar dan zou ik het verschil explicieter maken. In dit geval is het nog mossel nog vis: ze zijn niet alledrie gelijk (wat ok was geweest) en ze zijn niet alle drie danig verschillend dat het expressief werkt (wat ook ok was geweest). En het armbandje: ok, wellicht was het beter geweest zonder.

      SFM, probeer luik drie eens af te stemmen op luik 1 en laat het ons dan eens zien?
      If you always do what you always did, you will always get what you always got.
      www.sylviehuybrecht.be

      Comment


      • #4
        Re: SchizoFreniManiac(2)

        Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
        In dit geval is het nog mossel nog vis: ze zijn niet alledrie gelijk (wat ok was geweest) en ze zijn niet alle drie danig verschillend dat het expressief werkt (wat ook ok was geweest). En het armbandje: ok, wellicht was het beter geweest zonder.
        Dat was ook mijn idee toen ik ze zag. Drie foto's, drie keer bijna dezelfde expressie. Het toont eigenlijk geen gespleten persoonlijkheid, waar schizofrenie toch om draait, dacht ik ?

        Comment


        • #5
          Re: SchizoFreniManiac(2)

          Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          Dat was ook mijn idee toen ik ze zag. Drie foto's, drie keer bijna dezelfde expressie. Het toont eigenlijk geen gespleten persoonlijkheid, waar schizofrenie toch om draait, dacht ik ?
          even off topic, sorry maar wil even iets rechttrekken.
          schizofrenie heeft niets te maken met gespleten persoonlijkheid, dan spreken we over DIS. Dissociatieve identiteitsstoornis.
          Ok, het kan mssn belachelijk zijn van mij om erover te beginnen maar het is een grote fout die meermaals voorkomt, dat het ene voor het andere gezien wordt.

          Comment


          • #6
            Re: SchizoFreniManiac(2)

            Ik vond de vorige qua originaliteit beter...

            Greetz,

            D.

            Comment


            • #7
              Re: SchizoFreniManiac(2)

              fototechnisch is dit ook niet sterk, is zeer slecht uitgelicht met 1 hard licht,
              nog veel ruimte over in de tonen

              wat ik wel al beter vind aan deze 2e post, is dat het hoofd dezelfde verhoudingen en hoogte heeft dan bij de eerste post
              Fuji XPRO1

              Comment

              Working...
              X