Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Body-paint te Bredene

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Body-paint te Bredene

    Veel fototrekkers gezien maar nog maar weinig beelden tegen gekomen

    Digitale groeten
    K.J.W.

  • #2
    Re: Body-paint te Bredene

    Vind het plaatje op zich mooi, maar zie hem liever helemaal in kleur

    Comment


    • #3
      Re: Body-paint te Bredene

      waarom de artiest en de achtergrond in zwartwit en het model in kleur ??
      Als je het model wil benadrukken kan je dat beter tijdens de opname doen (compositie, scherptediepte, belichting enz) in plaats van met een PS-techniekje achteraf. Ik vind dit dus niet zo geslaagd, zonde van de voor de rest wel goede opname

      Comment


      • #4
        Re: Body-paint te Bredene

        Oorspronkelijk geplaatst door komjewok Bekijk bericht
        Veel fototrekkers gezien maar nog maar weinig beelden tegen gekomen
        Staan nog op mijn toestel
        Dringend eens bekijken.
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

        Comment


        • #5
          Re: Body-paint te Bredene

          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          waarom de artiest en de achtergrond in zwartwit en het model in kleur ??
          Als je het model wil benadrukken kan je dat beter tijdens de opname doen (compositie, scherptediepte, belichting enz) in plaats van met een PS-techniekje achteraf. Ik vind dit dus niet zo geslaagd, zonde van de voor de rest wel goede opname
          Ik heb zelf een 2 tal jaar geleden een dergelijk evenement gefotografeerd. Je hebt compositie, belichting, scherptediepte alles behalve onder controle. Er wordt gewerkt in een grote hal met veeeeeeel mensen. Het feit dat hier de painter en het model alleen deel uitmaken van de foto is een puike prestatie.
          natwork.be

          Comment


          • #6
            Re: Body-paint te Bredene

            Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
            Ik heb zelf een 2 tal jaar geleden een dergelijk evenement gefotografeerd. Je hebt compositie, belichting, scherptediepte alles behalve onder controle. Er wordt gewerkt in een grote hal met veeeeeeel mensen. Het feit dat hier de painter en het model alleen deel uitmaken van de foto is een puike prestatie.
            Hier was het een vrij kleine tent met een 8tal painters, eigenlijk ook niet zoveel volk
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

            Comment


            • #7
              Re: Body-paint te Bredene

              200% gelijk

              Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              waarom de artiest en de achtergrond in zwartwit en het model in kleur ??
              Als je het model wil benadrukken kan je dat beter tijdens de opname doen (compositie, scherptediepte, belichting enz) in plaats van met een PS-techniekje achteraf. Ik vind dit dus niet zo geslaagd, zonde van de voor de rest wel goede opname
              Fuji XPRO1

              Comment


              • #8
                Re: Body-paint te Bredene

                Niet akkoord met de medeforumers: ik vind het absoluut niet storend om het model in kleur en de rest in ZW te zien (maar heb al regelmatig kunnen lezen dat velen er zich aan storen). Nee, voor MIJ geeft dit deze foto met het vreemde creatuur een extra dimensie... tja, smaken...
                Vriendelijke groeten, Sven
                Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

                Comment

                Working...
                X