Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Model on Location

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Model on Location

Graag jullie eerlijke mening, bedankt

Ziezo Pete de origineel bestanden alleen even bijgeknipt

edit mod : 4e foto achter een link geplaatst ...

Je kan wel eens gelijk hebben al denkt niet iedereen zo (opdrachtgever)
    Last edited by Hanske; 15 juli 2008, 06:31.
    fashion7722@yahoo.com

Re: Model on Location

Bij de 2de storen de witgemaakte randen mij, bij de eerste vind ik ze dan weer mooi. Zeker mooie plaatjes.
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

Comment

bij mij storen de "gebrushte" randen bij beide foto's.. ik vind dat niet zo denderend.. niet alleen hier.. maar dat kan evengoed persoonlijke smaak zijn ;-)
      poof

Comment

Eerste plaat vind ik de belichting niet denderend.
        Lelijke slagschaduw aan de oogkast, bij dit soort type fotografie een probleem.

De tweede plaat was waarschijnlijk een zeer mooie, ware het niet dat bewerking ze los de grond in boort...

Post het originele eens, want denk echt dat het een machtige plaat moet zijn.
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ze hebben wel iets vind ik. In ieder geval zijn de poses goed en is de compositie goed gekozen.

De bewerking maakt de foto's beter dan de originele in mijn ogen, maar toch klopt daar iets niet mee. 't Is eigenlijk niet zo goed bewerkt. 't Is een beetje met de grove borstel gedaan.

Het idee is heel erg goed, maar ik zou proberen om het eindresultaat zo dicht mogelijk te benaderen tijdens de opname, zodat bewerking en eindresultaat niet zo ver uit elkaar komen te liggen. Door het licht goed op te stellen en een beetje meer aandacht aan de achtergrond te besteden, denk ik dat deze wel eens heel goed hadden kunnen zijn. Niet?
          www.focusfotografie.be
          www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Neen dus... Het origineel is niet beter.
            Dus zeker bewerken die foto 2, want ik blijf het een goeie vinden.
            Je zou iets zorgvuldiger kunnen omgaan met je witte randen, ik vind het storend dat ze bijvoorbeeld doorheen de elleboog gaan.
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Working...
            X