Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
bij mij storen de "gebrushte" randen bij beide foto's.. ik vind dat niet zo denderend.. niet alleen hier.. maar dat kan evengoed persoonlijke smaak zijn ;-)
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ze hebben wel iets vind ik. In ieder geval zijn de poses goed en is de compositie goed gekozen.
De bewerking maakt de foto's beter dan de originele in mijn ogen, maar toch klopt daar iets niet mee. 't Is eigenlijk niet zo goed bewerkt. 't Is een beetje met de grove borstel gedaan.
Het idee is heel erg goed, maar ik zou proberen om het eindresultaat zo dicht mogelijk te benaderen tijdens de opname, zodat bewerking en eindresultaat niet zo ver uit elkaar komen te liggen. Door het licht goed op te stellen en een beetje meer aandacht aan de achtergrond te besteden, denk ik dat deze wel eens heel goed hadden kunnen zijn. Niet?
Neen dus... Het origineel is niet beter.
Dus zeker bewerken die foto 2, want ik blijf het een goeie vinden.
Je zou iets zorgvuldiger kunnen omgaan met je witte randen, ik vind het storend dat ze bijvoorbeeld doorheen de elleboog gaan.
Comment