Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Allebij mooie platen.
Spijtig dat er geen exif meer op zit bij de foto.
Maar foto 1 denk ik ??? is gedaan met bestaand licht en genomen met een klein diafragma.(kan mis zijn) Kan me wel bekoren
Foto 2 daar zou ik zelf het model 50 cm lager geplaatst hebben en het licht van het raam op haar gezicht laten vallen. Nu komt het licht van voor.
Al moest het hoofdlicht van het raam komen.
Maar veel licht zie ik niet door dat raam komen hoor Precies of het is witgekalkt.
Maar foto is OK hoor.
Wat een mooi model toch kan doen he!
Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
Hier op dit forum.
Foto 1 : 105 mm / 1/30ste / F 5.3 met natuurlijk licht
Foto 2 : 50 mm / 1/250ste / F 4.8 met indirecte flits.
Kon het model niet echt lager plaatsen.
Zij stond op een verwarming en dan moest ze zich bukken met als resultaat een ongemakkelijke houding.
Het was niet mijn bedoeling een reeks te posten, maar gewoon twee foto's.
Op de eerste heb ik inderdaad de huid gesoept omdat ik vond dat dit type fotografie dat kon gebruiken.
Bij twee heb ik dat niet gedaan omdat het een heel ander soort portretfotografie is...
Het was niet mijn bedoeling een reeks te posten, maar gewoon twee foto's.
Op de eerste heb ik inderdaad de huid gesoept omdat ik vond dat dit type fotografie dat kon gebruiken.
Bij twee heb ik dat niet gedaan omdat het een heel ander soort portretfotografie is...
Maar wel goed gezien en bedankt voor de reactie
Daaraan zie je... "in de boekskens" is alles mooier dan in 't echt ;-))
Comment