Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Dat is wel knap !!
Met welk licht heb je dat gedaan ? 15 leds op een rij ?
Goed gezien lieven. Idd leds. Gekocht in de aldi vorige week. Een led lamp (60 leds) voor 20 euro. Ik denk er nog een stuk of 2 te gaan halen.. (hopelijk hebben ze er nog...)
Sluitertijd : 3 seconden.
Goed gezien lieven. Idd leds. Gekocht in de aldi vorige week. Een led lamp (60 leds) voor 20 euro. Ik denk er nog een stuk of 2 te gaan halen.. (hopelijk hebben ze er nog...)
Sluitertijd : 3 seconden.
Probeer nog maar eens origineel uit de hoek te komen! Dit is hier in ieder geval zeer goed gelukt! Zelf ga ik voor de tweede: lekker strak. Bij de andere twee foto's vind ik het model een iets te krampachtige pose hebben maar zijn de led's dan weer dynamischer. In ieder geval over de ganse lijn
Comment