Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

where is the sun?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • where is the sun?

    we want to have fun...


    Scotty... beam me up !!!

  • #2
    Re: where is the sun?

    Jammer van dat roze. Dat vloekt met het kleedje. Enkel het rood en groen was mooi geweest. Mijn idee.
    Bovendien vraagt het roze te veel aandacht tegenover zo een zachte achtergrond. Anders was het een hele mooie geweest.

    Comment


    • #3
      Re: where is the sun?

      mooi modelletje met passende expressie, maar door de suggestie van je titel verwacht je dat het kind verlangend naar buiten kijkt om te kunnen spelen in de zon / van die roze vleugeltjes ben ik ook niet zeker...

      Comment


      • #4
        Re: where is the sun?

        Mooie expressie op haar gezicht.

        grtz
        Luc

        Comment


        • #5
          Re: where is the sun?

          Helaas is zowat de volledige achtergrond uitgebrand. Misschien op een iets minder donkere plaats de lichtmeting doen, dan de AEL- functie gebruiken, opnieuw scherpstellen, compostie maken en afdrukken.
          Klinkt omslachtig maar als je je camera wat meester bent kan dit snel gaan hoor!
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

          Comment


          • #6
            Re: where is the sun?

            Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
            Helaas is zowat de volledige achtergrond uitgebrand. Misschien op een iets minder donkere plaats de lichtmeting doen, dan de AEL- functie gebruiken, opnieuw scherpstellen, compostie maken en afdrukken.
            Klinkt omslachtig maar als je je camera wat meester bent kan dit snel gaan hoor!
            Totaal niet akkoord.
            Het is niet de uitgebrande delen in de achtergrond die storen. Veeleer de roze vleugels, gele bal en dat 'gordijnachtig' ding rechts.

            Comment


            • #7
              Re: where is the sun?

              De uitgebrande achtergrond trekt de aandacht weg van het meisje. Dat de kleur van de vleugels niet bij de kleren van het meisje past: ik veronderstel dat dit meisje aan het spelen was, en dan moet je de kinderen hun ding laten doen. Dat lijkt me veel belangrijker.
              Beauty need only be a whisper
              Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

              Comment


              • #8
                Re: where is the sun?

                Oorspronkelijk geplaatst door tmh Bekijk bericht
                De uitgebrande achtergrond trekt de aandacht weg van het meisje. Dat de kleur van de vleugels niet bij de kleren van het meisje past: ik veronderstel dat dit meisje aan het spelen was, en dan moet je de kinderen hun ding laten doen. Dat lijkt me veel belangrijker.
                das HELEMAAL waar dat de achtergrond deftig is uitgebrand...
                kvind dat persoonlijk in deze situatie wel kunnen... in real life ervaren mijn ogen dat sterke tegenlicht tov de persoon ook zo...
                voor mijn gevoel is de blik van het meisje naar binnen nog net iets meer aandachttrekker... al de dingen er rond zie ik pas later en doen me dingen afvragen... ah een bal... maybe a symbolic sun... dat groene ding... waar zou ze zijn? ... een foute gordijnenwinkel ?... een serre ?
                maar kga zeker de tip van Mysti kwestie lichtmeting uitproberen, thnx !

                de kleur van de vleugels past voor mij wel (persoonlijke smaak hé)... en al heel zeker voor haar, aangezien ze het zelf gekozen heeft... en ik laat kinderen ALTIJD hun ding doen ... afgezien dat het te gevaarlijk wordt tuurlijk

                je veronderstelling dat ze aan het spelen was klopt niet...
                maar ja, ik durf zelfs fotokes maken van spelende kinderen
                & vrije blije kleine & grote mensjes... dat is voor mij ook het belangrijkste... toevallig maak ik daar af & toe fotokes van...

                en dan nu de AEL-functie uitproberen
                Scotty... beam me up !!!

                Comment

                Working...
                X