Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
ik vraag me af waar ze al die spullen gehaald hebben haha. En ik vraag me af wat dat niet-latex zakje daar hangt te doen, maar voor de rest ok (voor de leifhebbers)
Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 exen pijnlijke nek
Blij om te zien dat ik niet de enige fetish poster ben.
Hoe noem je zo een raar iemand? een 'fetish poster'?
On topic:
Ik vind de outfit mooi, kleur mooi, positie mooi...en toch vind ik de foto op zich niet zo mooi. Kan komen door die klinisch witte achtergrond, waar antoinette reeds op zinspeelde.
Heel mooie opname alleen een beetje spijtig dat zo'n mooi model voor 100 % bedekt wordt, gelukkig zet je der een naam van het model bij maar mocht je beweren " Dit is mijn tante Kaat " zou ik het ook moeten geloven.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment