Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind 'm toch ok inclusief bewerking.
Het geeft duidelijk het gevoel van de mensen weer. Het kindje mocht er iets meer bij betrokken zijn.
Vanonder iets meer ruimte gelaten.
Denk dat de mensen hier toch blij mee zullen zijn
afgeslacht is een groot woord hé.
Men vindt je foto niet erg geslaagd (ik ook niet voor alle duidelijkheid), maar daarom wil het niet zeggen dat het een misbaksel is hé.
Je zegt zelf, ik wil een studio effect nabootsen... Dat is een zware uitdaging.
Moest je studio-ervaring hebben zou je weten dat in een echte studio (dus zeker niet iets wat voor studio moet dienen) een mooie egale witte achtergrond zeer moeilijk is om goed te krijgen zonder dat je overstraling krijgt op je model(len).
Een groepsfoto is op zich al niet het makkelijkste, maar hier maak je toch wel een fout door het feit dat de kleinste telg eigenlijk niet zichtbaar is op je foto.
Dus meer tijd en moeite nemen voor de opstelling van je groep mensen.
Verder plakken je modellen precies op de achtergrond, een backlight had zeker geen slecht idee geweest.
En dan ja... die kleuren
Wat is daar in godsnaam mee gebeurd ? Heb je zelf de kleuren bewerkt ? Of is dit zo uit de camera gerold ? (zou me verbazen).
Dit alles zorgt er voor dat de opmerking van Bouk terecht is...
"Een leuke snapshot voor het familie-album".
Conclusie : denk dat je iets te hoog hebt gemikt op dit moment.
ja afgeslacht was een woordspeling op het viergeslacht.
:-). ik kan wel tegen een constructieve stoothoor en zelfspot is begin van alles.
een misbaksel is het dus niet, da weet ik ergens wel.
de kleuren: niet zo uit camera maar bewerking met lagen.
inderdaad: achteraf bekeken staat de kleinste telg wat in de kou...
mercikes voor de constructieve comments. zo heb ik kritiek wél graag.
Comment