Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
leuk gedaan, snap alleen niet waarom deze houding bij de tandarts, tis toch geen gynaecoloog!!
grt,bouk.
On topic: Idee is wel leuk, maar de omgeving doet niets vermoeden van een tandarts. Misschien had je op z'n minst voor een iets nettere achtergrond gekozen. Geen OSB platen, elektriciteitskast, ... En ik twijfel ook aan je belichting. Compo's zijn wel goed.
Ik denk dat mijn schrik van de tandarts verdwijnt als deze madam mijn handje komt vasthouden
Er kan véél meer uit dit concept gehaald worden..
Achtergrond, lichten, nabewerking, etc
Ik heb de reeks "bij de tandarts" genoemd naar analogie met "bij de gynaecoloog" (die andere post). Buiten de stoel is er niet veel tandarts mee gemoeid natuurlijk. Het was gewoon een leuke stoel om in de foto te gebruiken, that's all.
Wat dat overbelichten van de muren betreft: dat is in Photoshop gebeurd. De originele foto's hebben een goeie histogram en geen over- of onderbelichting. Maar ik hou wel van het contrast en de levels optrekken, zelfs als het wit dan uitblankt (in bepaalde gevallen).
Comment