Model: Stefanie
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stefanie - Dubbel portret
Collapse
X
-
-
Re: Stefanie - Dubbel portret
Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk berichtnormaal geef ik geen commentaar op andermans foto's maar hier stoort het me wel dat ze onscherp zijn...
Comment
-
Inderdaad wat last van bewegingsonscherpte. Heb ik ook soms voor op locatie omdat de sluiter te lang open staat, of omdat ik te veel beef.
Maar ik kijk voorbij de bewegingsonscherpte en vind het hele mooie platen, gewoon door de eenvoud.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk berichtInderdaad wat last van bewegingsonscherpte. Heb ik ook soms voor op locatie omdat de sluiter te lang open staat, of omdat ik te veel beef.
Maar ik kijk voorbij de bewegingsonscherpte en vind het hele mooie platen, gewoon door de eenvoud.
En ja, het bewegen, door mijn reuma en de misgroeiing aan mijn handen was het niet makkelijk.
Nu ja, ik heb mijn best gedaan
Groetjes
Comment
-
Eenvoudig, puur en naturel. Heb ik nog steeds het liefste Heerlijke contrasten, belichting zit goed en de compo's zijn geslaagd. Onscherpte is goed opgelost door een beetje te verscherpen, zie ik. Toch op deze grootte. Eén minpuntje misschien; ik had ze liever appart gezien i.p.v. samengevoegd.
Mvg, JochenJochenvde Photography
Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sweetmieke Bekijk berichtHeb het nog wat scherper gedaan, hopelijk helpt dit...
probeer de ogen te selecteren en zo te verscherpen, in de ogen valt de onscherpte meteen het hardst op..
Dat gaat al veel doen.. en dan gaat de huid enzo ook niet lelijk worden..poof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk berichtleren werken met de selectie tools :-)
probeer de ogen te selecteren en zo te verscherpen, in de ogen valt de onscherpte meteen het hardst op..
Dat gaat al veel doen.. en dan gaat de huid enzo ook niet lelijk worden..
Comment
Comment