Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind hier geen contact met de foto, geen aandacht of rust in de foto.
Compositie vind ik ok.
Had vast een zeer mooie foto geweest als het model meer jouw richting had gekeken.
6/10 juist geslaagd
Vind hier geen contact met de foto, geen aandacht of rust in de foto.
Compositie vind ik ok.
Had vast een zeer mooie foto geweest als het model meer jouw richting had gekeken.
6/10 juist geslaagd
Het was eigenlijk net men bedoeling om ander standpunt vast te leggen een uiteindelijk vind ik ook wel dat het model iets meer in men lens mocht kijken maar ik was toch tevreden van resultaat. Ik had er mss beter een paar meer genomen met andere standpunten maar dan had het model door dat ik hem aan het fotograferen was en zou er een deel van de spanning in zijn aangezicht verdwijnen.
Maar ik ben toch blij dat ik geslaagd ben(net zoals voor men examens deze periode, joepie)
Comment