Gisteren een duikje gedaan in Barrage de l´Eau d´Heure. Mijn buddy eens in het vizier genomen, ... verder was er niet veel te zien en slecht zicht mede door het tal aanwezige duikers.
klopt bouk, maar dat is daar zeker niet evident.
Het zicht is al zo beperkt dat je vanop een beetje afstand niet veel meer zal zien, en als je dan heel de duiker er nog moet opkrijgen... dat lukt gewoonweg niet volgens mij
(ben er zelf nog maar 1 keer geweest, en wat ik er mij van kan herinneren is dat je er niet ver kan zien - halve meter tot een meter of zo - en dat het er wreed koud kan zijn )
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
wel leuk maar te dichtbij, vind een duiker in de vrije(water)ruimte veel mooier.
grt,bouk.
Is zoals 'Davege' aanhaalde ... niet altijd mogelijk, beperkte zichtbaarheid in onze wateren. Men persoonlijke voorkeur gaat immers ook naar een duiker met meer ruimte. (zie nieuwe post)
@ iedereen: Bedankt voor de reacties. Idd wat anders dan studiowerk of model in latex pakje. ('t is neopreen)
Comment