Even Sanny uitgenodigd om wa testen te doen met de falcons op locatie. Ik ben best tevree van het resultaat. Nog een lange weg te gaan maar dat komt allemaal goed
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sanny Girl
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Sanny Girl
het clone-werk op foto 1 komt zéér ongelukkig uit... verder zou ik het zelf niet beter kunnen.Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Steve Bekijk berichtUhm welk cloonwerk bedoel je?
Voor de rest knappe platen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Steve Bekijk berichtUhm welk cloonwerk bedoel je?
Vind het zelf ook niet echt flatterend. Verder wel mooi belicht hoorD7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
-
-
Het kloonwerk is precies verdwenen, beter nu.
Maar toch vind ik de eerste niet te doen. Door de schaduw onder de knie en de mate waarin haar been opgetrokken is, lijkt het alsof ze een kweeeenie hoe dik been heeft.
De schaduw in haar gezicht maakt dat ze een zeer bolle kaakt krijgt.
De eerste is dus echt niet flatterend voor het model. Het is nochtans de mooisten inzake compositie.
De 2de en 3de zijn stukken beter van belichting, met een voorkeur voor de 2de
Comment
-
ik loop zelf ook altijd tegen dit probleem aan van heel slanke benen die door deze pose, of gebruik van iets verkeerd licht, of andere oorzaak ineens veel voller lijken dan dat ze in het echt zijn.
Maar los daarvan vind ik de pose en blik op no1 ook niet super.
No2 is veel sterker imhoGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
-
Dat zijn echt mooie foto's!!www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8
Comment
Comment