Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die Lana kleurtjes, is dat een geheim dat kan of mag opgehelderd worden ???
... bijlange niet !!!! ... en das al heel zeker geen geheim ofzo... tis een 'acid' handeling die ik van een vriend gekregen heb en die je vast wel ergens hier op BD terugvindt... verder gebruik ik NOOIT die handeling zonder meer... kga altijd met aanpassingslagen nog met de kleuren werken (lees: prullen) tot ik het ok vind... nog leuker is gewoon helemaal zelf naar de kleurtjes zoeken... en believe me... dat kan ik niet uitleggen
Was ook onmiddellijk mijn idee, maar dat is imho een groot compliment
mwuaa.. heb eigenlijk een beetje spijt van die vergelijking want iedereen heeft natuurlijk zijn/haar eigen stijl.
Zie deze kleur alleen niet al te vaak voorbij komen en moest ineens aan Lana denken.
mwuaa.. heb eigenlijk een beetje spijt van die vergelijking want iedereen heeft natuurlijk zijn/haar eigen stijl.
Zie deze kleur alleen niet al te vaak voorbij komen en moest ineens aan Lana denken.
Allez, ge moet geen spijt hebben... Gewoon zeggen dat het Pete's style is en het is je vergeven
Neen, alle gekheid op een stokje, iedereen fel bedankt voor de leuke reacties.
Vond de bewerking wel passend, gezien het portret in kwestie in een urbanpand is genomen... En de bewerking voor mezelf een extra dimensie gaf aan het plaatje.
Super plaat, maar dat stuk ijzer onder haar mond had ik toch weggeshopped
Je let er misschien niet meteen op, maar eenmaal je het in't oog hebt, kom je er niet meer vanaf.
Lana style zou ik het niet noemen (maar het trekt er inderdaad wel op)
.-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com]***
Comment