Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gaaf gedaan dat wel hahaha. Maar die vervorming van de armen
Als daar bewust voor is gekozen heb ik niks gezegd...maar brrrrrrrrrr
Je bedoelt de breedhoek vervorming? Dat is idd met opzet gedaan. Ik hou van dat soort foto's, breedhoek, en dan van vlakbij fotograferen, soms zelfs in de macro-stand. Waarom brrrr?
Je bedoelt de breedhoek vervorming? Dat is idd met opzet gedaan. Ik hou van dat soort foto's, breedhoek, en dan van vlakbij fotograferen, soms zelfs in de macro-stand. Waarom brrrr?
Patrick.
Brrrr... omdat het mijn persoonlijke stijl en smaak niet is. Maar dat geeft niet, want ieder heeft een eigen voorkeur.
Vind het hier best passen hoor, maar ik zou het zelf zo nooit schieten
Brrrr... omdat het mijn persoonlijke stijl en smaak niet is. Maar dat geeft niet, want ieder heeft een eigen voorkeur.
Vind het hier best passen hoor, maar ik zou het zelf zo nooit schieten
Voila, da's gesproken. En dat apprecieer ik.
Patrick.
P.S. Iemand heeft deze foto getagd met 'bizar' en 'latex' (omdat ik het vergeten was?). Om het puntje op de 'i' te hebben: de 'latex' is niet correct. Het is geen latex outfit, maar wel spandex. Maar 't geeft niet. Het gasmasker is wel van rubber.
Helemaal top.
Is alleen qua bewerkingen veel meer uit te halen.
Dit soort dingen mag ik wel, lekker anders.
Duik alleen nog even photoshop in om wat te spelen met de look van de foto.
Helemaal top.
Is alleen qua bewerkingen veel meer uit te halen.
Dit soort dingen mag ik wel, lekker anders.
Duik alleen nog even photoshop in om wat te spelen met de look van de foto.
Ja dat klopt. Deze foto is eigenlijk 99% zoals hij genomen werd. Op tijd en stond ga ik daar ongetwijfeld nog wat mee spelen in Photoshop. Nog geen tijd voor gehad. Maar ik vond hem al best presenteerbaar.
Ik hou wel van deze plaat.
Is origineel en blijf er wat langer naar kijken.
De keuze F5 vind ik ook goed doordacht...
Zo krijg je onscherpte op die "vervormde armen", en bij deze plaat mag het gerust van mij (maar wie ben ik...).
Alleen de achtergrond vind ik een ietsje druk overkomen.
Heb daarom de plaat eens bekeken in een vierkant formaat (stuk eraf van boven en vanonder) en voor mij maakte dit de plaat sterker en de blik (door het gasmasker dus ) intenser...
Comment