Een model in spe en de shoot vondt plaats omstreeks 22h.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Daniella
Collapse
X
-
-
Re: Daniella
Humm,
Foto is niet al te best qua compo (kadrage is niet goed gekozen naar mijn mening).
Je plakt je model letterlijk tegen de zijkant van de foto, terwijl je aan de andere kant ruimte op overschot hebt... Ruimte die trouwens niets bijdraagt tot je portret.
Geef je model ademruimte in de foto, dat kijkt veel aangenamer dan dit, dit geeft een beklemmend gevoel.
Heb tevens de indruk dat je hier gebruik hebt gemaakt van 1 on-camera flits.
Hier ga je om 22.00 uur met een donkere achtergrond niet makkelijk een topplaat mee maken hé. Probleem is dat je geen haarlicht hebt (dit had je eventueel wel een beetje kunnen opvangen met een reflectiescherm).
Nu komt je model niet los van de achtergrond, integendeel haar haren gaan (op mijn scherm althans) op in de achtergrond, wat de foto een platgedrukt effect geeft.
Ik lees : niet echt een model...
Wel dan zou ik zeggen, neem dat niet echte model nog eens en shoot again...
-
Ik volg Pete.
En wat is hier aan het model niet echt? Vind het een mooie meid hoor
Model staat niet voor: 'trek iemand uit de Vogue'
Ook je kat of je opa kan een model zijnGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
ik ga akkoord dat de kadrage wat verkeerd zit
En foto is inderdaad geschoten met opzetflits, waar ik zelden mee werk. Eigelijk was de shoot bedoeld om 17:30 maar ik had hem een dag later in mijn agenda staan ( mijn eigen schuld ). Het model wilde toch persé die dag nog shooten en zo konden we er pas aan beginnen omstreeks 22h
Maar ik krijg binnenkort een herkansing overdag.EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
Comment