Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik hou wel van deze foto.
Kan er langer naar kijken en dat is belangrijk.
Het tegenlicht (externe flash vermoed ik) op het haar achter het model, geeft een heel mooi effect, en een extra dimensie aan de foto.
Me like
PS : als ik dan toch even mag muggeziften : ik hou minder van dat grote horloge... Trekt iets te veel de aandacht.
Vind ik altijd wel leuk in een plaat als je niet kunt achterhalen wat iets precies is. Net als dat iri spel op Q-music 'raad het geluid' ... dat liep laatst op tot ergens in de 50.000 euro. En het ging over het dichtdoen van het lipje van een pakje hagelslag.
Hmm.. wat dit off topic?
hoewel het hier over het model gaat, vind ik het zelf een boeiend plaatje
1e gok. Licht schijnt door van boven op de grond?
2e gok. parkeerstrepen.
Eerste gok is juist. Licht valt binnen door dakkoepels, op de grond.
De foto is gemaakt rond 14:40, dus daglicht was er genoeg.
Door voor een hoge sluitersnelheid te kiezen kwam dit patroon nog mooie uit tegen een donkere achter-/ondergrond. (in mijn ogen toch)
Knappe foto
Je hebt hier mooi gebruik gemaakt van de achtergrond, het licht zit goed en je hebt een leuk kleurcontrast tussen het groen en dat roze truitje.
Comment