Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het is feest vandaag!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het is feest vandaag!

    1 keer in de maand hebben ze een verjaardagsfeest voor iedereen die jarig is geweest in het rusthuis.

    De polonaise


    Het personeel en vrijwilligers deden mee!


    En de vogeltjesdans niet te vergeten
    Last edited by Esveaa; 19 juni 2008, 14:14.
    ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

    http://www.esveaa.be

  • #2
    Re: Het is feest vandaag!

    Leuk onderwerp.
    Je kan misschien eens wat meer ingaan op individuen, persoonlijke gelaatsuitdrukkingen tijdens het feest ofzo :-)
    Grtzz, Jan
    ---
    Ceci n'est pas un site web

    Comment


    • #3
      Re: Het is feest vandaag!

      Fotografisch wel OK. Sofie, maar toch heb ik er een paar vragen bij, gemaakt met een D300 op 200 iso en met volopen diafragma, waarom dan niet op een hogere iso waarde, zodat je een wat kleiner diafragma kon gebruiken, zo kon je de scherptediepte wat groter hebben
      Sluitersnelheid 1/60 zo geef je perfect de beweging weer, wat dan wel positief is

      Maar je hebt ons reeds met beelden met meer inhoud verwend in het verleden, voor deze mensen zullen deze foto's een mooie herinnering zijn, maar fotografisch ontlopen ze een beetje hun doel
      Sorry dat ik het zo zie.

      Comment


      • #4
        Re: Het is feest vandaag!

        Ik blijf naar die gezichten en uitdrukkingen kijken.
        Zwart-wit en de bewegingsonscherpte hier en daar maken de foto's naar mijn smaak sterker.
        Moest ik kiezen dan de laatste vanwege de expressie van de centrale ( oudere ) dame. Het plezier dat zij intens uitstraalt.
        m.v.g.
        www.foto-frans.nl
        workshops: ook met jouw eigen model ! .

        Comment


        • #5
          Re: Het is feest vandaag!

          Sofie,
          fotografisch had je naar mijn gevoel meer kunnen doen, je hebt duidelijk het juiste materiaal!! Dit geeft het beeld van "het" feestje wel weer, maar je had hier enkele individu's wat closer mogen nemen, dan had je waarschijnlijk meer "showcase "waardige beelden gehad.Weet ook niet of je zwart wit hebt gefotografeerd of omgezet.. En met je diafragma in te stellen had je inderdaad toch andere resultaten gehad.Het zijn leuke foto's "ter herinnering van" voor die mensen maar echt niet meer. Sorry, maar zo zie ik het..

          Comment


          • #6
            Re: Het is feest vandaag!

            Ik heb inderdaad al andere foto's online gezet met meer inhoud...

            Ik wou ook alleen maar sfeerbeelden weergeven vanop het feestje...
            Soms moet het gewoon niet meer zijn dan dat?

            En ik weet hoe ik met mijn camera moet omgaan (dat heb ik ondertussen toch al bewezen) en wat het aankan. Het was dan ook mijn keuze om mijn beelden op deze manier te nemen..
            ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

            http://www.esveaa.be

            Comment

            Working...
            X