Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voorkeur voor 3.
Nr. 1 vind ik de handen nogal "geposeerd" overkomen.
Nr. 2 is ook een mooie maar er ontbreekt iets aan de scherpte van de handen
Nr. 3, niks op aan te merken, spontaan, mooie foto, "Liefde is...elkaar gewoon aankijken".
Nikon D800 met Grip, Nikon D300s met grip, Nikkor 50 f/1.8, Nikkor 17-55 f/2.8G IF ED, Nikkor AF-S VR 80-400 f/4.5-5.6 ED, AF-S Micro Nikkor 105 f/2.8G ED, AF S Nikkor 10-24 f/3.5-4.5G ED, Nikon SB-600, Manfrotto 190XB, Manfrotto 804RC2
Ik zou in eerste instantie gaan voor nr.2, maar vind het spijtig dat haar schouder wat is uitgevreten (of toch op het randje).
Vandaar dat ik ga voor nr. 3
De tweede is inderdaad heel nice ! Spontaan , mooi licht , leuke kleuren.
De ander twee zijn wat minder sprekend qua maar vind ze ook nog zeer mooi om te zien.
Comment