Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kleine Kenji
Collapse
X
-
Kleine Kenji
Labels: Geen
-
-
Re: Kleine Kenji
Ik vind em wel mooi, maar zou je de ogen nog kunnen retoucheren?
De weerspiegelingen vind ik namelijk storend.Teach me!
Doe eens een bezoekje naar http://www.kinushi.net
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kinushi Bekijk berichtIk vind em wel mooi, maar zou je de ogen nog kunnen retoucheren?
De weerspiegelingen vind ik namelijk storend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steve_D40 Bekijk berichthmmm, de reflectie eruit clonen gaat me niet lukken vrees ik maar zal eens kijken wat ik kan doen in PS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steve_D40 Bekijk berichtheb vanalles geprobeerd met de schuivertjes in PS maar het lukt niet om de reflectie eruit te krijgen en een deftige foto over te houden. Als iemand anders er zou in slagen, mag hij/zij altijd proberen
wel een leuk plaatje. Zou het lekker zo laten.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Het is met veel dingen zo in Photoshop.
Het eerste wat men zou denken is: klonen. Nikske klonen, gewoon een bruine bol op aparte laag met daarin een zwarte stip, langs de buitenranden wat donkerder gemaakt en tegen de zwarte stip wat lichter.
Nadien een catchlight opgezet.
En natuurlijk dan de dekking verminderen, zodat het originele oog er opnieuw doorheen komt.
Comment
-
-
Leuke sprankelende ogen
Zou het gewoon zo laten...
Comment
-
Ondanks de zeer vakkundige retouche van Maniac (respect) vind ik juist dat 'diepe' wat je in het origineel zit erg mooi. Dat zijn typische babykijkers.
Ik ga dan persoonlijk toch voor het origineel.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rubenknockaert Bekijk berichtLeuke plaat. Mooie DOF. Maar Het ziet er een beetje te verscherpt uit. De wimpertjes zien eruit alsof je je er kan aan prikken.
groetjes,
@ maniac: bedankt voor een aangepaste versie te maken + uit te leggen hoe je te werk bent gegaan, want heb nog niet lang photoshop en moet nog véél leren maar hiermee heb je me toch een goede "how-to" gegeven. Bedankt
allen bedankt om te reageren
Comment
-
Comment