Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sabrina

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sabrina



    Eentje van gisteren (een dag om vlug te vergeten) ...regen,regen en nog eens regen !
    Een geduldig model Sabrina dat uiteindelijk voorstelde om er toch al maar enkele te maken onder het afdak (uiteindelijk is het daar bij gebleven)
    Thx to Sabrina om daar bijna 1,5 hr te wachten op beter weer ,opsteker waard!

  • #2
    Re: Sabrina

    Hmm, jammer dat je er niet meer hebt kunnen maken.

    Deze vind ik minder omdat haar hoofd in de schaduw zit en de achtergrond wat te fel oplicht. Moeilijk op te lossen dus...

    Denk dat je hier beter een close-up van enkel haar hoofd had genomen, zodat je ook enkel het groen in de achtergrond hebt.

    Tom
    ~TDN
    fotoblog: www.tdn9.be

    Comment


    • #3
      Re: Sabrina

      Oorspronkelijk geplaatst door TDN Bekijk bericht
      Hmm, jammer dat je er niet meer hebt kunnen maken.

      Deze vind ik minder omdat haar hoofd in de schaduw zit en de achtergrond wat te fel oplicht. Moeilijk op te lossen dus...

      Denk dat je hier beter een close-up van enkel haar hoofd had genomen, zodat je ook enkel het groen in de achtergrond hebt.

      Tom
      Is inderdaad niet echt makkelijke situatie ; heb dat proberen op te lossen door het instellen van hogere gevoeligheid en een subtiel invulflitsje dat hier ingesteld stond op -2 1/3 stop .

      Comment


      • #4
        Re: Sabrina

        Inderdaad een moeilijk gevalletje... De achtergrond onderaan trekt de aandacht terwijl het hoofd niet goed belicht is door die schaduw. Wat je kan doen indien je in RAW hebt geschoten, is 3 verschillende TIFF's opslaan met belichtingen in 3 stappen. Dit samenvoegen tot een HDR. Ik heb over het laatst ook zo'n paar moeilijke gevallen gehad en heb dit toegepast, je kan ze hier bekijken. Scherpte en compo zijn wel goed, en een knap model trouwens

        Mvg, Jochen
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment

        Working...
        X