Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Moeilijk om er een paar te kiezen uit een reeks van 300+ foto's. 't Is latex, maar 't is ook beetje fashion dit keer. Enjoy de caramelachtige kleurtjes.
Less is vaak more.
In dit geval bedoel ik dus "less nude". Naar mijn gevoel één van je betere reeksen, vooral die eerste foto vind ik erg knap (kleuren, model, pose, belichting, inhoud)
Goede belichting, goede keuze van achtergrond mbt kleur en partoon, model doet ook goed haar werk
btw, Krijgen we hier foto's te zien waarvoor we op je site normaal $19,95 moeten betalen ?
Op die site staan er toch echt wel goede fotos vind ik (de bondage en latex in het midden gelaten)
Goede belichting, goede keuze van achtergrond mbt kleur en partoon, model doet ook goed haar werk
btw, Krijgen we hier foto's te zien waarvoor we op je site normaal $19,95 moeten betalen ?
Op die site staan er toch echt wel goede fotos vind ik (de bondage en latex in het midden gelaten)
grts
Latex kost veel geld he. Fotografie kan een dure hobby zijn, maar fetish fotografie is dat des te meer, believe you me. En nu je er zelf over begint... De opbrengst van de site dekt een deel van die onkosten. De site was volledig gratis tot een tijd terug maar dat was moeilijk houdbaar.
Waarvoor je op mijn site uiteindelijk betaald is voor de ganse reeksen en af en toe eens een extra making of video. Deze tamelijk grote reeks (vorige zaterdag geschoten) zal bv. toch goed zijn voor 100+ foto's, uit een totaal van 300 foto's.
Ik post geregeld foto's op deze site, op sommige andere modellensites etc, zowel oudere als nieuwere. En dat is zelfs niet als reclame voor de site bedoeld, zeker hier niet. Ik ben trouwens nooit zelf over mijn site begonnen, om vooroordelen te vermijden. De reden waarom ik hier post is gewoon om ook eens de reacties en kritiek te horen van "niet-fetish" mensen, soms met alle gevolgen van dien natuurlijk!
Wel, hier kleur je duidelijk binnen de lijntjes van het 'fetish-gebeuren', met een heel mooi resultaat.
Bedankt! Soms kleur ik erbinnen, soms erbuiten. Het is uiteindelijk 1 groot experiment, waarbij je niet altijd iedereen kunt plezieren (wat ook niet mijn bedoeling is).
Allez, volgende keer een groeie "heavy rubber" of extreme bondage foto als tegengewicht voor deze brave. LOL
Bedankt! Soms kleur ik erbinnen, soms erbuiten. Het is uiteindelijk 1 groot experiment, waarbij je niet altijd iedereen kunt plezieren (wat ook niet mijn bedoeling is).
Allez, volgende keer een groeie "heavy rubber" of extreme bondage foto als tegengewicht voor deze brave. LOL
Ik ken Ancilla van de radio/tv show van Giel die vrijdagnacht uitgezonden wordt op Ned 3.
Deze foto's en de vorige zijn helemaal Ancilla...
Ik vind ze top...
Comment