Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Babe
Collapse
X
-
-
Re: Babe
Technisch lijkt deze foto mij ok.
Spijtig van die lichtvlek op haar linkerschouder. Die is wat hard (uitgebrand ?).
On the min side ... die zonnebril ! Doeme da's een lelijk ding Maar ja, smaken en kleuren he ... Echt spijtig, want het model lijkt me een leuk snoetje te hebben maar wordt verborgen door de bril. Hebt ge ook foto's van haar zonder bril ?
Tjerri
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk berichtTechnisch lijkt deze foto mij ok.
Spijtig van die lichtvlek op haar linkerschouder. Die is wat hard (uitgebrand ?).
Tjerri
Knappe foto van een schoon model... Foto laat allesinds zien dat ze lief is...
Op mijn monitor is de belichting dik in orde...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk berichtI admire your consistency of missing opportunities to make good images.
Comment
-
-
Ben ook geen fan van de zonnebril, maar ja da's idd een kwestie van smaak.
Belichting is vrij vlak, maar zeker goed voor dit type foto.
Wat mij vooral stoort is de achtergrond, die boort wat mij betreft de plaat los de grond in... Sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtBen ook geen fan van de zonnebril, maar ja da's idd een kwestie van smaak.
Belichting is vrij vlak, maar zeker goed voor dit type foto.
Wat mij vooral stoort is de achtergrond, die boort wat mij betreft de plaat los de grond in... Sorry
De kleuren gaan perfekt met de kledij van het model ;
Wat zou jij er als achtergrond voor hebben gekozen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtVerklaar u nader , wat stoort er aan de achtergrond ?
De kleuren gaan perfekt met de kledij van het model ;
Wat zou jij er als achtergrond voor hebben gekozen ?
Eventueel met wat gradaties in het blauw om het speelser te maken en het model los te laten komen uit de achtergrond.
Wat me stoort is de linkerzijde van de achtergrond.
Het lijken wel vlekken en flare (wat het uiteraard niet is, maar het lijkt wel zo), en dit trekt te veel mijn aandacht. Ik word er bijna duizelig van.
Maar als jij de achtergrond mooi vind, dan is de foto geslaagd hé... Zoals ik al zei, de belichting is goed en past bij het type foto.
Comment
-
mooie opname met veel aandacht aan de bij elkaar passende attributen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk berichtI admire your consistency of missing opportunities to make good images.Sony Alpha 200
18-70mm Kitlens
75-300mm Telelens
Comment
-
Ik vind de foto mooi maar mij stoort idd ook de zonnebril.Groetjes, Damiaan.
Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5
Comment
Comment