Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik zou hem sowieso even rechtzetten, dat stoort me eigenlijk het meest. iets meer contrast is denk ik ook wel mooi. Terugkeren van de rode strepen in de luifel en tas vind ik wel leuk overkomen.
Rechtzetten? Gebouwen en auto staan recht volgens mij toch? De weg loopt scheef, maar dat hoort duidelijk zo...zou je de weg recht gaan zetten dan staan gebouwen en auto scheef...
edit: ff goed gekeken...gebouwen staan inderdaad minimaal scheef...maar de auto staat kaarsrecht (volgens mij monitor dan...)
Rechtzetten? Gebouwen en auto staan recht volgens mij toch? De weg loopt scheef, maar dat hoort duidelijk zo...zou je de weg recht gaan zetten dan staan gebouwen en auto scheef...
edit: ff goed gekeken...gebouwen staan inderdaad minimaal scheef...maar de auto staat kaarsrecht (volgens mij monitor dan...)
Beeld loopt links naar beneden weg. Dat hoef je niet eens te meten, maar dat zie je zo.
Uiteraard zijn straten en gebouwen scheef, maar zonweringen hangen over het algemeen recht
Maar dat even terzijde want daar gaat het in dit beeld niet om.
Vind het een leuk plaatje maar een beetje flets qua kleur.
Als het gaat om de vrouw met de streepjes handtas was het leuk geweest als dat wat groter in beeld was geweest met de zonwering. Dan mag voor mij een groot stuk van de rechterkant af. Dus afsnijden voor de auto. Das leeg en kaal daar
Beeld loopt links naar beneden weg. Dat hoef je niet eens te meten, maar dat zie je zo.
Uiteraard zijn straten en gebouwen scheef, maar zonweringen hangen over het algemeen recht
Maar dat even terzijde want daar gaat het in dit beeld niet om.
Vind het een leuk plaatje maar een beetje flets qua kleur.
Als het gaat om de vrouw met de streepjes handtas was het leuk geweest als dat wat groter in beeld was geweest met de zonwering. Dan mag voor mij een groot stuk van de rechterkant af. Dus afsnijden voor de auto. Das leeg en kaal daar
Klopt inderdaad...heb hem even op een betere monitor bekeken...die waar ik op werk trekt sowieso al in de hoeken, vandaar dat ik ergens op een punt in het midden moest kijken of hij echt recht was...
Wellicht toch maar een aanvraag doen voor een tweede goede tft hier
Veel beter (voor mij althans)
Foto krijgt veel meer impact als je het onnodige er uit laat.
Omdat het onderwerp echter in de schaduw ligt, zou ik dat in ps nog wat proberen op te peppen.
Echter hoe je dit doet is een kwestie van persoonlijke voorkeur. Niks moet hoor, maar ik vind het iets lichtere, lekkerder.
(als ie weg moet, geef even een gil.. nu eerst tv kijken hoe 'die Manschaft' patje krijgt )
Comment