Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Re: In haar sprookjeswereld wil ze prinsesje zijn.
De 1e vind ik super.
Die andere 2, zonde van die plastieken of zijden bloemekes... Niet alleen het feit dat ze nep zijn, maar ook vind ik ze niet passen in't plaatje. Naar m'n gevoel de verkeerde kleur.
Nogmaals, die 1e
excuseer, de zwartwitte versie met het (afgezaagde) kleureffectje doet de foto geen eer aan. Ik kan me voorstellen dat de fotograaf hier niet voor kiest anders had hij het zelf wel toegepast.
één en twee vind ik goed, drie minder: huidskleur; en houding hoofd geeft niet zo'n moie gezichtsuitdrukking.
uhuh.. kijk uit met de schuifjes, maar de update is veel mooier ... lees sprankelender. (Probeer altijd zoveel mogelijk in-cam de platen correct te belichten)
Heb je hier het licht gemeten met een meter?
Geen sorry nodig Dimiella. Ik had eigenlijk net hetzelfde idee als u maar tijdens het toepassen vond ik het toch minder daarom maar niet gedaan. toch bedankt voor je moeite
geen miskoop die falcons steve ,
mooie platen zeker weten , ....
de bloemetjes hadden voor mij zeker wat feller van kleur gemogen , nu zijn ze wat flets....
Comment