Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paar buitensnaps

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Paar buitensnaps

    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
    Thanks allemaal.
    Gisteren postbode gespeeld en doekje afgeleverd.
    Wow... stinkjaloers dat ik zoiets niet van mijn eigen kids heb. Mijn vrouw zei dat ik me moest schamen Bij deze dus
    Dat geloof ik best. Maar dat komt vast nog hè.. (het zal nu wel moeten!)
    Eerste is ook voor mij extra-schitterend!
    In elk geval weet wie nog een remake van Lolita wilt maken nu wel waar hij moet aankloppen!

    Comment


    • #32
      Re: Paar buitensnaps

      Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
      In elk geval weet wie nog een remake van Lolita wilt maken nu wel waar hij moet aankloppen!

      Kubrick zou idd trots zijn!

      Echt prachtige sfeervolle shots!
      Ik dacht meteen ook aan de captions uit de film.

      Tom
      ~TDN
      fotoblog: www.tdn9.be

      Comment


      • #33
        Re: Paar buitensnaps

        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Thanks allemaal.
        Gisteren postbode gespeeld en doekje afgeleverd.
        Wow... stinkjaloers dat ik zoiets niet van mijn eigen kids heb. Mijn vrouw zei dat ik me moest schamen Bij deze dus
        Ja, in de begindagen van je forumparticipatie (djee, wat een woord pen ik nu weer neer ) verblijdde je ons regelmatig met prachtige plaatjes van je kids. Dus bij deze een opdracht: maak een MadMax-reeks van je kroost

        En vlug wat
        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

        Comment


        • #34
          Re: Paar buitensnaps

          Deed me even denken aan "The blue Lagoon"...

          Eerste is voor mij de mooiste van deze fraaie reeks.

          Comment


          • #35
            Re: Paar buitensnaps

            Ik vind ze alle drie prachtig hoor maar vooral de eerste heeft mijn persoonlijke voorkeur, wel had ik iets gecropt van de linkerzijde niet veel maar toch...
            Ook het korreleffect is fantastisch om nog eens te zien vooral nu bij digitale en vooral de modellen fotografie het bewerken nogal fors is.

            Groeten Nies.

            ps: heb je een reflectiescherm gebruikt??

            Comment


            • #36
              Re: Paar buitensnaps

              Oorspronkelijk geplaatst door dionys62123 Bekijk bericht
              ps: heb je een reflectiescherm gebruikt??
              Thanks allemaal

              Nope. Wel ingeflitst.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #37
                Re: Paar buitensnaps

                1ste prachtplaat
                pitteljon.be
                The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

                Comment


                • #38
                  Re: Paar buitensnaps

                  Bizar...11 jaar ?! wauw,

                  Ale drie mooie foto's maar nr. 1 mooist
                  "Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist." (T.Maassen)
                  The Black Div

                  Comment


                  • #39
                    Re: Paar buitensnaps

                    Top serie, ik zou dit vooral vasthouden en minder terug grijpen op je andere werk.

                    Ik ben er klaar mee.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Paar buitensnaps

                      Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
                      Top serie, ik zou dit vooral vasthouden en minder terug grijpen op je andere werk.

                      Hahaha
                      Willem heeft gelijk, Jörgen. Ik zag de foto vandaag in de hof, en ik moet zeggen dat dit meer dan terecht is. Eerlijk gezegd vind ik het zelfs één van de mooiste die ik in tijden van je gezien heb. Werkelijk fantastisch.
                      meer over mijn fotografie is te vinden op
                      http://www.nandoonline.com

                      Comment


                      • #41
                        Re: Paar buitensnaps

                        Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                        Hahaha
                        Willem heeft gelijk, Jörgen. Ik zag de foto vandaag in de hof, en ik moet zeggen dat dit meer dan terecht is. Eerlijk gezegd vind ik het zelfs één van de mooiste die ik in tijden van je gezien heb. Werkelijk fantastisch.
                        Thanks.
                        Het is een totaal andere stijl van fotografie. En of ie nou beter is of niet, voor elke plaat is er wel een kijker

                        Stap zeker niet af van wat ik normaal doe, die hebben ook een ander doel. Maar die platen hebben jullie waarschijnlijk al te vaak gezien.
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

                        Comment


                        • #42
                          Re: Paar buitensnaps

                          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                          Thanks.
                          Het is een totaal andere stijl van fotografie. En of ie nou beter is of niet, voor elke plaat is er wel een kijker

                          Stap zeker niet af van wat ik normaal doe, die hebben ook een ander doel. Maar die platen hebben jullie waarschijnlijk al te vaak gezien.
                          Nou, daarin heb je gelijk. Maar er is een verschil tussen commerciële fotografie (die andere van je) en kunstzinnigere aanpak, waartoe ik deze reken. Die andere foto's zijn na verloop van tijd allemaal 'hetzelfde', terwijl bij dit soort foto's elke weer uniek is.
                          Ik bedoel ook niet dat je moet stoppen, en ja, daar is ook een publiek voor, maar voor een site als dit mag soort fotografie voor mij de overhand voeren.
                          meer over mijn fotografie is te vinden op
                          http://www.nandoonline.com

                          Comment


                          • #43
                            Re: Paar buitensnaps

                            Amai...'t zijn off course 3 prachtige foto's, maar die 1e is gewoon subliem!!

                            Ik volg hier nu al een tijdje dit forum, maar 't is wel duidelijk van het ogenblik dat ik MadMax zie staan bij de opening van een topic dat ik telkens weer met open mond naar mijn scherm sta te kijken naar de afgeleverde kwaliteitsplaatjes ...

                            Voor mij zijn het dus telkens schitterend foto's tot in de puntjes afgewerkt, die ik ooit zelf hoop te maken, maar voorlopig kom ik nog niet aan't kleine teentje van MadMax...but hey...'k heb dus wel een doel hé
                            DeGeert

                            NIKON D700; AF-S Nikkor 70-200mm 2.8 ; AF-Nikkor 50mm 1.8D

                            Comment


                            • #44
                              Re: Paar buitensnaps

                              Oorspronkelijk geplaatst door DeGeert Bekijk bericht

                              Ik volg hier nu al een tijdje dit forum, maar 't is wel duidelijk van het ogenblik dat ik MadMax zie staan bij de opening van een topic dat ik telkens weer met open mond naar mijn scherm sta te kijken naar de afgeleverde kwaliteitsplaatjes ...
                              lol.. gelukkig heb ik dat met ongeveer 85% van de andere leden hier ... zoveel moois in alle kleuren,vormen en maten... je raakt er niet op uitgekeken
                              Maar evengoed bedankt voor de mooie woorden.

                              @Nando: Ik snap je wel hoor
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

                              Comment


                              • #45
                                Re: Paar buitensnaps

                                Proficiat met de HOF! Oververdiend trouwens

                                Comment

                                Working...
                                X