Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de sloppenwijken in Thailand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• In de sloppenwijken in Thailand

Enkele beelden van een sloppenwijk in Udon Thani, een stad in het NO van Thailand, deze streek wordt beschouwd als de armste regio in Thailand.
    Nergens heb ik mezelf meer welkom gevoeld dan in deze straten, de mensen waren er oprecht vriendelijk en zeer geinteresseerd in die buitenlander met z'n fototoestel...

.

.

Graag jullie mening?
    Last edited by Masschi; 9 juni 2008, 05:58.
    Nikon D7000 - Nikon D200 - Nikkor 28-85 F/3.5-4.5 - Nikkor 50mm F/1.4 - Sigma 70-200 F/2.8 II HSM - Sigma 10-20 mm - SB 800 - 3x YN 460 - SB20 - 3x Jinbei DP600Ws - 2x 200Ws - setje pocketwizards

Re: In de sloppenwijken in Thailand

prachtige reeks
    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Masschi Bekijk bericht
      ...Nergens heb ik mezelf meer welkom gevoeld dan in deze straten, de mensen waren er oprecht vriendelijk ....
      Ja, dat is zo in die regio...kunnen we nog veel van leren

Prachtige reeks. Goeie bewerking
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

mooie spontane beelden, de bewerking hier niet mijn ding.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie foto's, heel natuurlijk. Begrijp ook niet waarom je die omgezet hebt naar sepia... Zou graag es de originele zien. Als er dan al een omzetting moet gebeuren zou ik opteren voor zw-w. Maar zoals gezegd, mooie reportagefotografie!
          groetjes,
          nolfinarium, Nikon D90 + glaswerk (Nikkor 18-200/35/60 macro/70-300 + Tokina 11-16)
          fotosite: www.nolfinarium.be

Comment

Mooie foto's, maar ik had ze ook in kleur gelaten.

Ben vorig jaar in een Aka dorpje geweest. Dat is volgens mij nog wel een beetje armer. Onderweg 2x goed vastgereden met de wagen (grootte typisch thaise pick up). Uiteindelijk met brommerkes naar het dorpje gebracht, denk zelfs dat ik de eerste "toerist" was die daar ooit kwam.
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nolfinarium Bekijk bericht
              Mooie foto's, heel natuurlijk. Begrijp ook niet waarom je die omgezet hebt naar sepia... Zou graag es de originele zien. Als er dan al een omzetting moet gebeuren zou ik opteren voor zw-w. Maar zoals gezegd, mooie reportagefotografie!
              Ik volg hier volledig.
              Website: http://www.d-eye.be

Comment

Ik vind sepia wel op zijn plaats hier. Het geeft me zo wat dat meewarig gevoel van iets dat ver verwijderd is en waar we weinig grip op hebben (voor zover ik weet uit te drukken wat voor gevoel ik daarbij heb).
                If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                www.sylviehuybrecht.be

Comment

Zelfs bij straatfotografie kan/mag je nadenken over je standpunt en compositie. Dat is hier duidelijk niet gebeurt. Voor mij zijn het kiekjes zoals elke Thailand reiziger ze maakt.
                  De sepia bewerking is een kwestie van smaak, maar bij 1 en 2 vallen de ogen hierdoor in een duister gat.
                  En bij 3 vind ik de DOF niet op zijn plaats.

Comment

Working...
                  X