Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het zogezegde reportage-element waarop de foto's volledig steunen, is compleet fake. Dit is soep op grootmoeders wijze uit een pakske, dit is de authenticiteit van de Amerikaanse politiek, dit is de tuinkabouter in de tuin...
Hoe dit zo kan bejubeld worden, snap ik niet.
Sorry als dit hard overkomt, maar het zegt iets over hoeveel smaak er nog is op BD.
Hoog tijd om naar ander oorden uit te kijken...
Hoe dit zo kan bejubeld worden, snap ik niet.
Sorry als dit hard overkomt, maar het zegt iets over hoeveel smaak er nog is op BD.
Hoog tijd om naar ander oorden uit te kijken...
Snap wat je bedoelt, maar desalnietemin, is elk van de twee beelden op zich een veelzeggend beeld. De combinatie van de twee, maakt ze voor mij niet echt beter.
Er staat heel veel in het plaatje als je het wil zien. Voor mij is dit mooie straatfotografie als het beeld zo gemaakt is. Als het zo in elkaar geplakt is, heb ik er veel minder respect voor.
Comment